פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מסרבת להחזיר לי תשלומים שניגבו לאחר שהפוליסה היתה אמורה להסתיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה ברשותי ביטוח מבנה וביטוח חיים שעשיתי דרך חברת הביטוח מנורה, בעקבות דרישת הבנק לשם קבלת משכנתא.
לאחר שפרעתי את המשכנתא, ב-12.3.2009, פניתי לסוכן הביטוח (רמי דוד) בקשה שידאג לכך שיפסיקו לרדת התשלומים החודשיים מכרטיס האשראי. לאחר מספר שיחות עם סוכן הביטוח, בו הובטח לי שאין מה לדאוג ושהכסף יוחזר לי, ולאחר שחלפה חצי שנה בה שילמתי ללא כל סיבה, ולאחר שסוכן הביטוח הנ"ל הסביר לי שהוא נכשל במשימה לבטל את הפוליסה מול חברת מנורה (בלי שום סיבה הגיונית) התקשרתי לחברת האשראי והם דאגו שלא יגהו ממני יותר תשלומים.

בחצי שנה האחרונה, ניסיתי לקבל את כספי בחזרה ממנורה, ושלחתי להם את כל המסמכים הנדרשים. בכל השיחות האחרונות שלי איתם, הם גם מודים שמגיע לי החזר ושכל המסמכים הדרושים נמצאים ברשותם, אבל למרות הכל, הכסף אינו משולם.

המלצתי לקוראים:

1.) הישמרו מחברת הביטוח מנורה!
2.) הישמרו מסוכנות הביטוח רמי דוד
3.) בטלו מייד דרך חברת האשראי את התשלומים ברגע שאתם לא אמורים לשלם יותר, ואל תחכו שמישהו מתישהו יבטל את הגבייה ויחזיר לכם את כספכם.

אשמח לענות על כל שאלה,

אסף
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
החזר הסכום שנגבה ממני לאחר הסרת השעבוד מהנכס הממושכן (כמה מאות שקלים בסך הכל...) פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- שרות אינטרנט שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה