פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקדה לקרן השתלמות שלא זוכתה לחשבוני נושא התלונה:
חי אלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לקרן ההשתלמות אומגה ,מבית מנורה מבטחים ,בחודש 9.09
ההפקדה של משכורת חודש זה של מעסיקי זוכתה בבנק,בחודש 11.09 לחשבון שנקרא "מנורה מסד שקלי",
חשבון זה איננו חשבון הבנק של קרן אומגה.
ההפקדה זוכתה בנובמבר 09,ובחודש זה נפרעה בבנק גם הפקדה בגין חודש משכורת 10.09 - אך זו כבר זוכתא לחשבון הנכון (חשבון הבינלאומי,אשר בו מנוהלת קרן אומגה). גם ההפקדות של החודשים הבאים זוכו נכונה לחשבון הבינלאומי בו מתנהלת קרן אומגה.
כשעליתי על הטעות , פניתי בנובמבר 09 לנציגת שרות לקוחות. לבקשתה העברתי לה את צילום השיק, משני צדדיו ,כפי שנפרע בבנק , כך שאפשר לראות שהשיק אכן נפרע ע"י מנורה , אך לחשבון הלא נכון.
המוקדנית הבטיחה לי שהעניין יטופל.
חיכיתי בסבלונות עד שקיבלתי את הדוח השנתי באפריל 2010. אז ראיתי שהעניין לא טופל ,וההפקדה בגין חודש 9.09 עדיין לא זוכתה לחשבוני.
במשך חודשים 4-5.2010 דיברתי עם עוד 4 מוקדנים ,והצגתי לכל אחד מהם את הבעיה. כל אחד מהם אמר בתורו, שאכן הצדק עימי, אכן יש בידם את אסמכתא של השיק ששלחתי, ושהם יטפלו בכך בהקדם ויעדכנו אותי שהעניין טופל.
ביקשתי מהם גם לקבל מסמך בכתב המראה שזוכה חשבוני בסכום שהלך לאיבוד.
אף אחד מהמוקדנים לא חזר אלי וכמובן שלא שלחו לי שום אסמכתא שמעידה שהעניין טופל.
בשיחתי האחרונה , בתאריך 31.5.2010 -נאמר לי שהזיכוי טרם בוצע .
לזכות את חשבוני בקרן אומגה בהפקדה של חודש משכורת 9.09. הפקדה זו נפרעה בבנק בחודש 11.09 , לזכות חשבון בנק של קרן השתלמות אחרת של מנורה מבטחים. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מוקד קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול הלקוח תגובה:
מטופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה