פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אישור על גובה הגימלה לצורך קבלת אישור על גובה המס השולי ממס הכנסה.iv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' אלנבי 115 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו השנה השלישית שאנוכי מקבל גימלה קטנה "ממנורה" וזאת בעקבות סיום תוכנית ביטוח מסוימת ארוכת שנים.
מאחר וגיליתי שהגימלה הצטמקה משמעותית השנה, ביקשתי "ממנורה" בתאריך ה-17.5.10 וע"פ דרישת "מס הכנסה", אישור על גובה הגימלה לצורך קביעת גובה המס השולי הדרוש לצורך קביעת גובה המס המנוכה לי מהגימלה.
ברם, למרות בקשותי ותחנוני החוזרות ונישנות, מדי שבוע בשבוע, עד היום ה-17.6.10 , טרם שלחה לי חברת "מנורה" את האישור המבוקש והנידרש.
( "תשובתה החוזרת הנישנית הינה "תקבל את האישור תוך מספר ימים")
אגב, על מנת לזרז עינינים, ביקשתי שישלחו לי את האישור באימייל,
נעניתי כי הדבר הוא בלתי אפשרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת האישור וקבלת זיכוי על גובה מס היתר שנוכה ממני. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מוקד קשרי לקוחו שם ותפקיד:
בטיפול מול המבוטח תגובה:
בטיפול מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה