פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת שיק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אלנבי 115 ת"א כתובת:
מרכז שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/5/10 פדיתי את הפיקדון שלי בפוליסת ביטוח חיים
נאמר לי שתוך 40 ימי עסקים אקבל את השיק
בתאריך 05/0710 התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שיצא אליי שיק בדאר רשום. מאז אותו יום אני בטלפונים עם המוקד וכל פעם נאמר לי משהו אחר:
פעם אחת בחורה בשם איה אמרה יצא ב-5/7/10 בדאר רשום פעם ריקי אמרה
יצא ב-8/7/10 בדאר רגיל ועוד ועוד
ביקשתי לדבר עם אחראי והם אומרים שלא ניתן יחזרו אליי. ביקשתי לדעת מאיזה דאר נשלח הם לא יודעים דבר.
בקיצור הדבר הזה גרם לי לחזרה של הורדות בבנק כי על סמך שיק ביצעתי חיובים.
עד לרגע תלונה זו לא הגיע אליי בדאר שום שיק.
ריקי מהשירות לקוחות אומרת שאם עד יום ה' לא יגיע ננפיק שיק חדש
ברצוני להביע צער רב על חב' גדולה שכזו שמחזיקה מוקדנים שלא מסונכרנים
אחד עם השני .ולא יודעים לתת מענה כמו שמגיע .
הערה- איך בכלל שלחו אליי שיק בסכום שכזה בדאר רגיל ולא ברשום כמו שנאמר לי שישלח.

לטיפולכם חדוה
כספי סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה - קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל מול המבוטח תגובה:
טופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה