פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בהוראת קבע ללא אישור וטיפול גרוע בלקוח נושא התלונה:
ארזי גלית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מבוטחת במנורה מספטמבר 2004 בביטוח המשכנתא.
מאז ועד היום למרות פניותי הרבות אין לי סוכן ביטוח שאני יכולה לעבוד מולו ולפתור את בעיותי.
בחודש האחרון חוייבתי הוראת קבע בסכום של 358 ש"ח במקום 192 שהנני משלמת כל חודש.
סכום זה נקבע בין ביני לבין מנורה ועל סמך פרמיה זו הסכמתי להיות במוטחת במנורה.
זו לא פעם ראשונה שגובים ממני סכומים מופרזים ולבסוף נאלצים להחזיר לי אותם.
מזה כשבוע אני פונה לחברה בבקשה לברר ולהבין מדוע חוייבתי על סכומים כה גבוהים- אך אף אחד לא חוזר אלי עם תשובה, למעשה אף אחד אינו יודע מדוע חוייבתי. בקשתי גם לקבל העתק מהפוליסה וגם את זה לא טרחו לשלוח לי.
בקיצור ולעניין אני מחוייבת כל חודש אך כאשר אני פונה אליהם בכדי לברר על מה חוייבתי אף אחד לא יודע לאמר לי.
תשבותם היא בעוד חודש תקבלי תשובה בכתב.
לדעתי מוסד שמכבד את עצמו אמור להכשיר עובדים שיעזרו ללקוחות רבים להבין על מה הם משלמים.
בקיצור עד היום אין לי סוכן, אין עם מי לדבר, אין פוליסת ביטוח, אני מחוייבת על סכומים גבוהים מאד ואין עם מי לדבר-אני צריכה לחכות חודש. למה ומדוע?
העיקר את הכסף שלי הם יודעים לגבות בזמן.
איך זה ייתכן שמעלים פרמיה חודשית ב- 50 ש"ח מבלי ליידע את הלקוח.
זה ממש שערורייה.
לנציגי החברה אין תשובות.
אני דורשת להחזיר את הפרמיה ל-192 ש"ח ולהחזיר לי סכום של 166 ש"ח בגינו חוייבתי יותר.
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את ההפרש ולגבות את סכום הפרמיה שנקבעה לפ פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוחה תגובה:
טופל ישירות מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה