פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפל ביטוח חיים + מבנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אלנבי 115 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 01/2006 עשיתי ביטוח למשכנתא בחברת ביטוח מנורה ע"י הסוכן אמיר נפתלי.
רק לאחרונה עלה כי אני משלמת כפל ביטוח גם לבנק וגם למנורה וזה התגלה במקרה
וגם כי אני ובעלי לא ידענו להסתכל נכון בדוחות של סוף שנה מהבנק.
בבנק מזרחי טפחות נאמר לי כי על חברת הביטוח להמציא אישור בפקס ו/או כל אישור אחר כי הם עדכנו את הבנק על ביצוע ביטוח בחברתם ואם יש להם מסמך כלשהו הבנק יזכה אותי ריטרואקטיבית.
פניתי לחברת מנורה באותו הרגע וביקשתי לברר את העיניין .
ביצעתי אין סוף שיחות טלפון ומכתבים .
בתאריך 2/11/09 קיבלנו צ'יק ע"ס 2326 ש"ח החזר פרמיה עבור ביטוח המבנה בלבד. ולא הבנו מדוע רק עבור המבנה.
כתבתי מכתבים ושוב אין סוף שיחות טלפון .
בתאריך 17/5/10 נשלח אלינו מכתב מקרן קסטוריאנו מצוות 5 במנורה ובו נכתב כי לא ניתן להחזיר פרמיה כי אם חלילה היה קורה מיקרה ביטוח היינו מקבלים את סכום הביטוח גם והבנק וגם וממנורה.
לא נראה לי סביר שנשלם ביטוח כפול וזאת כי הטעות הייתה של מנורה וחלילה במקרה של הפעלת הביטוח היינו מקבלים את הכסף ממקור אחד בלבד.
כתבתי מכתה ערעור על תשובתם בתאריך 3 ביוני 2010 ועד היום לא הייתה כל התייחסות .
אודה לכם על עזרה בנושא.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר של הכסף המגיע לנו פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה