פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רופאי החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
רבות דובר על חברות הביטוח והתעללותם במבוטחים!
כולם (כל התובעים-פונים) בחזקת שקרנים עד אשר יוכח אחרת...
מעשה שקורה עתה,
אבי(אישיות ציבורית מוכרת) עבר תאונת דרכים,יש לו ביטוח מנהלים,חיים,בריאות וכן פיצוי בדיוק למקרה של תאונת דרכים...
המוסד לביטוח לאומי הכיר בו כנפגע בתאונת עבודה(זה היה בחזרתו מהעבודה) וקבע לו 18.77% נכות צמיתה,

הוא פנה לחברת מנורה וביקש מהם פיצוי,אלא שהם השיבו שהם מוכנים לשלם רק 5%...,ושיחתום על טופס העדר תלונות בכדי לקבל הכסף,אבי שמצוי בעניין לא הסכים ואישר להם שהוא מוכן לחתום רק על טופס "קבלת סכום שאינו שנוי במחלוקת" -וקיבל פיצוי של 5% ,

עתה, הוא תבע בבית המשפט את חברת מנורה, הביא חוות דעת מרופאים המטפלים בו על בעיות רציניות(לרבות ניתוח בגב ובמיפרק) ,חברת מנורה החליטה להפנות אותו גם לרופאים שלהם וראו איזה פלא הרופאים שלהם כמעט ולא מצאו דבר!!!!!,
הוא הגיע לבדיקות 3 פעמים כל פעם לרופא אחר מטעם חברת מנורה במדיקל בתל אביב, כל רופא בדק אותו(בנפרד) בין 5-10 דק'!!! והגיע למסקנה שאין לו כל בעייה!!
וזאת למרות שהוא מטופל כשלש שנים אצל מספר רופאים לרבות בבתי חולים!!!

הרופאים מטעם חברת הביטוח,קובעים ומוצאים חוות דעת רפואיות בהניף קולמוס, שומרים על חברות הביטוח,מקבלים ביד רחבה תשלום על כך וכולם נהנים חוץ מהמבוטח,,,

אנא טיפולכם המסור
תודות

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- מוקד קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מטופל מול המובוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה