פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
מורסיאנו יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 23/10/2010 התקבל בחברת הביטוח טופס הסכם שחרור פיצויי פיטורין. (שעל פי חוק פיצויי פיטורין לא יותר מ30יום) ככל הנראה חסר חותמת. מפה התנהלות של שרשרת מחדלים. עד ליום זה 24/03/2011 טרם שוחרר הפיצוי. כל הסיבות לטובת הסוכן והחברה יסופרו. תלונתי בכל פעםשהתקשרתי לבדיקה נולד תירוץ חדש. בהדגשה. שלאחר ההתקשרות מצידי. ובדיקה מול הטלפנים נאמר שהכל בסדר. ותוך 30 ימי עסקים יישלח צ'ק. (ורק לאחר שזה לא הגיע) ''אני יצרתי קשר'' נאמר שחסר מסמך כזה או אחר. תלונתי.א.אפילו פעם אחת לא טרחו מנורה ליצור קשר איתי ולעדכן על חוסר מסמך או סימון כזה או אחר. מה שאומר עוד זמן מיותר. ב. הסוכן המטפל (שלא נבחר על ידי) יפל בצורה רשלנית ביותר. בחוסר אמינות גבוה ביותר. ברשותי עדיות של מבוטחים נוספים שטופלו או לו באותו אופן.מחדלסתי. מיותר לציין את הנזקים שנגרמים כתוצאה מכך. בתודה מראש. ומקווה שטיפולי יסתיים. ''חמישה חודשים וטרם קיבלתי פיצויי פיטורין.(ידוע לי שקיימת אפשרות לתביעה אני לא רואה את מעסיקי כאשם מסיבה זו אינני מעוניין בתביעה)
לסיים את מתן הפיצוי אתמול פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה