פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר פניתי לחברת מנורה לפדות ביטוח שברשותנו, שאלתי 3 פעמים במהלך 3 שיחות שונות האם פידיון הביטוח כרוך בתשלום מס, נמסר לי במפורש עי הנציגות כי לא קיים מס. שלחתיאת כל הטפסים כנדרש ואז אחרי שבוע יצרתי קשר לבדיקת קבלת הטפסים ואז נמסר כי הטפסים לא תקינים כי פידון חייב במס. ניסיתי שעות על גבי שעות מכתבים אין ספור להסביר כי הטעו אותו ושעליהם לספוג את עלות המס אך נתקלתי בקיר אטום. חשוב לציין כי על סמךל הנאמר לי בשיחות הוזמנו כרטיסי טיסה לארהב ב22.2 , שלחתי מכתבים למבקר, לשרות הלקוחות ולמי לא, אף אחד לא מסוגל לקבל החלטה כולם אומרים אין מה לעשות חברה כמו מנורה שמעסיקה נציגים שנותנים תשובות בתחום הביטוח שמדובר בסכומי כסף גדולים חיייבים לעמוד מאחרי הנציג, בעיקר שהם אורמים בגלוי כי השיחות אכן מוקלטות ואכן זה נאמר לי בשיחות. לכן לא נראה לי שמנכל מנורה לא יעמוד מאחורי הבטחת 3 נציגים שונים בחברתו
עלבון סוג הנזק :
פדיון הביטוח בסכום המלא כפי שנמסר לי בשיחות הטלפון פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- שרות לקוחות שם ותפקיד:
מטופל מול הלקוח תגובה:
מטופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה