פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי הולם בגין ביטול פוליסה של 4 חודשים בלבד. נושא התלונה:
כהן עודד שם/כינוי:
‏שבת ‏30 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
באמצעות סוכן הביטוח "קבוצת ישר אובוז"הרצליה. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך הנ"ל סיימתי את תקופת הביטוח שלי לרכב מסוג פיג'ו 205 . ביטוח חובה וצד ג .כעבור 4 חודשים בטלתי את הפוליסה לאלתר .כעבור שנה שלמה של רדיפה מתמשכת עם עשרות רבות של טלפונים ותחנונים להחזר כספי נשלח אל בייתי שיק עלוב על סך 900 שקלים מתוך2500 שקלים ששולמו בגין הפוליסה.מבירור פרטי שערכתי אצל 3 סוכני ביטוח נאמר לי שהוחסר מהסכום אותו אני זכאי לקבל 1000 שקלים חדשים וזאת מבלי הריבית שמגיעה לי בגין עיקוב של שנה בהחזרת התשלום. סוכן הביטוח .קבוצת ישר אובוז שמשרדיה נמצאים בהרצליה .כל נסיונותי לקבל את חישוב התשלום שמגיע לי נענו בשלילה וביחס מזלזל . זכותי לדעת איך התחשיב שבגינו נגזל ממני כספי.
כל התנהלות הפרשה נעשתה עלידי חברת ישר אובוז שמספר הטלפון שלה 099547722
החזר של יתרת הסכום שמגיע לי בעקבות שימוש של 4 חודש פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנתונים המוצגים כאן אינם מדויקים. תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה