פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
ליבוב לב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בשביל לקבל כסף ששילמתי לפני 10 שנים כי ביטוח היה מסוג שאפשר לקבל רק אחרי 15 שנה. שלחתי בקשה ב-11 לנובמבר. עדיין לא קיבלתי כסף. מושכים זמן.
היתה בעיה עם איקול , התברר שזה בעיה טכני. אחרי זה עד לחכות 30 יום. להתקשר בטלפון אי אפשר..כול הזמן לחץ ולא עונים. היום תאריך 30 לינואר ועדיין אין כסף
כספי סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטח תגובה:
טופל ישירות מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה