פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע!! נושא התלונה:
פסל מיכל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבוטחת בחברת ביטוח מנורה כל שבוע במשך חודש אני מתקשרת אליהם בשביל לקבל טופס בקשה לפדיון של כספי הפיצויים שלי (זה הטופס היחיד שחסר לי בשביל להוציא את הכסף) אני מחכה המון זמן בטלפון וכשעונים לי אומרים לי שישלחו לי את הטופס ואני מוודא איתם שיש להם את הכתובת הנכונה לי ויש להם את הכתובת הנכונה שלי ועדין לא קיבלתי את הטופס.
אני זקוקה לכסף בדחיפות וני כבר לא מדברת על העוגמת נפש שאני מחכה המון זמן בטלפון ואחר כך אני מחכה למכתב שאף פעם לא מגיע ושבסופו של דבר עוד לא ראיתי את הכסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה