פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוי בטיפול נזילה מדירת מבוטח שלהם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תובל 38 ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.01.2013 גילינו רטיבות בחדר השירותים בדירתנו, באותו יום פנינו למבוטח שלהם שאול עקיבא בתחילה ניסה להתנער מעמנו ופטר בזה שהנזק איננו מדירתו, לאחר מס' פניות נוספות באותו שבוע הזמין איש מקצוע אשר טען כי הנזק אינו מדירתו.
לאחר כשבוע של חיזורים בתאריך 19.01.2013 הרטיבות התפשטה לחדר האמבטיה והתחילו לטפטף עלינו טיפות מים.
במסגרת ביטוח המשכנתא שלו בחברת מנורה הוא הופנה אליהם.
בתאריך 20.01.2013 היה נציג מטעמם בדירתנו ובערב התוודה לנו ממר עקיבא כי נציגכם טען כי האיטום מסביב לאמבטיה של מר עקיבא איננה תקינה ואטם אותה - כמובן שזה לא עזר.

לאחר שדחו אותנו במשך מס' ימים את ביקור נציג מטעמם בטענות ברגע האחרון "היום לא יכולים מחר יגיעו" – משפט שחזר על עצמו הרבה בשבועיים האחרונים.
לאחר שיחה של בעלי עם מוקד חברתם תואם ביקור להיום בבוקר של נציג שיראה את הנזק בדירתנו בנוסף לתיאום תיקון הנזק שנקבע בין מר עקיבא אליהם. היום בבוקר ביטלו את שני הביקורים בטענה כי אתם לא יכולים להגיע גם בבוקר וגם אחה"צ .
גם לאחר שיחות רבות אליכם במהלך היום סירבו בכל תוקף להגיע היום אחה"צ.
הרטיבות ממשיכה לגדול ולהתפשט ברחבי הדירה נכון לרגע כתיבת מכתב זה היא הגיעה לחדר שירותים, חדר אמבטיה (טיפות מטפטפות) , חדר שינה שלנו, מסדרון שבו נמצא בוידם והתחיל בחדר השינה של הילד.
בפניה שלנו למוקד שחר נענו כי הנזק בדירתנו איננו ממעייניהם ואנו יכולים להמשיך לחיות עם ריח, הרטיבות וסימני העובש על הקירות עד אשר ימצא זמן שמתאים לחברה ולמר עקיבא.
אנו משפחה עם ילד קטן אשר סובל מבעיות נשימה , עקב הריח ורטיבות אנו נאלצים לשהות בבית עם חלונות פתוחים – הריח בלתי נסבל – מצב זה איננו מועיל לבריאותנו במזג האוויר החורפי .
אנו כבר שבועיים חיים במצב זה - אבקש לזרז את הטיפול ולא להמשיך לדחות אותנו שבוע נוסף.
מס' פניה בחברתם 772082.

כספי סוג הנזק :
שיבוא לתקן את הנזילה את השכן מעלי + לטפל בנזק לרכוש ולמבנה אצלי בדירה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה