פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפדיון פוליסת מנהלים נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

פניתי אליהם עם פסק דין שבו רשום שאני צריך לקבל את הכספים של פיצויי פיטורין.
תשובתם היתה(לאחר מעל עשר פניות טלפוניות) שצריכים המעסיק ואני לשלוח מספר טפסים.
לאחר שהטפסים נמסרו באופן ידני ב - 6/2/06 ולאחר שהפקידה (שמה בטי) הבטיחה שכל הטפסים
בסדר ואין איתם שום בעיה, וכן שהתשובה תגיע תוך חודש. לאחר כחודש , לאחר בירור טלפוני
אמרו שהכוונה היתה לחודש ימי עבודה, והכל בסדר.
לאחר חודש(בתאריך 30/3/06) ימי עבודה,ע"י בירור טלפוני, ענו לי שהתשובה נשלחה לסוכן
ביטוח(שמו אריק אלקיים). דיברתי עם הסוכן וזה אמר שמה שכתוב בתשובתם הוא שאין את המסמכים
(שאותם מסרתי ב- 6/2/06). התקשרתילזאת ששלחה את התשובה שמה רחל, והיא אמרה שהיא אינה
מוכנה לענות ללקוח, אלא לסוכן. הסוכן אמר שאין הוא מבין מה רצונה, ולכן הוא שלח אלי
את מכתבה של רחל. פניתי טלפונית לחברה ושם נעניתי ע"י בחור בשם ינון, הנ"ל אמר שהמסמכים
בסדר אלא טופש הנקרא: "הצהרת שחרור כספי תגמולים בפליסה" מולא ע"י המעסיק הנוכתי, בו
בזמן שהמעסיק שפיטר אותי צריך למלא אותו.
פניתי למעסיק שפיטר אותי, והוא בהתייעצות ע" יועץ מס, אמר שזה מיועד למעסיק הנוכחי.
פניתי שוב למנורה, נעניתי ע"י גברת בשם סיוון. סיוון אמרה שכל הטפסים בסדר, והיא תפנה
שוב לרחל ע"מ שטפל בפניה ועלי להמתין שבוע.
עלי לציין שמלבד הפניות המוזכרות לעיל היו עוד הרבה פניות לחברה כמה חודשים לפני כן,
והרבה פעמים אמרו,תחכה שבוע ועוד שבוע וכו. הדבר נותן תחושה של משיכת זמן ועינוי הדיו
של הלקוח.

אודה לכם אם תטפלו בזה במיידי.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
פדיון הפוליסה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה