פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובי פרמיה לאחר הודעה על הפסקת תשלום נושא התלונה:
גבאי שמעון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש 04/2013, בעקבות חיסול המשכנתא על ביתנו, ביטלתי את הוראת הקבע לביטוח החיים בבנק ובמקביל יצרתי קשר טלפוני עם נציג של סוכנות הביטוח ("קמינסקי") דרכו ביצעתי את ההתקשרות הראשונית לחברת "מנורה".
ציינתי את בקשתי לבטל את פוליסת ביטוח החיים, כמו כן הבעתי את חוסר נחת רוחי מהעובדה שאחת לשנה תעריף ביטוח המשולם חודשית עולה אוטומטית ב כ 30ש"ח ורק לאחר שיחה עם נציג השירות מדווחים לי הטבה לשנה נוספת.
בתאריך 18/07/2013 יצרה עימי קשר נציגת סוכנות הביטוח "קמינסקי" וציינה בפני שיש חוב פיגורים בתשלום פרמיית ביטוח החיים, ציינתי בפניה את שיחתי עם הנציג מטעמם, אך היא טענה שכל השיחות שלהם מוקלטות ואין כל תיעוד לשיחתי,
דחיתי מכל וכל טענתה ודרשתי לאלתר ביטול כל החוב שנוצר לטענתם
שאם נוצר נוצר אך ורק בשל מחדלם.
עד למועד הגשת תלונה זו לא קיבלתי כל התייחסות לטענתי
כמו כן מכתבים בגין פיגורים בתשלום הפרמיה ממשיכים להגיע כסדרם.

אנא סייעו לי במסע כאוטי זה.
כספי סוג הנזק :
מחיקת חוב דמיוני פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה