פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי גרירה גרועים של חברת שגריר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

ברצוני להביע את מרות רוחי מהיחס של חברת שגריר ללקוחותיה. כידוע חברת שגריר לא מספקת שירותי גרירה פרטיים, אלה שירותי גריה רק למבוטחיה...
לקוחות שמשלמים ממיטב כספם עבור קבלת שירותים בזמן מצוקה, ולא נענים בצורה נאותה ואף משפילה

לפני כשנה מקרה מצער מאוד אולם בחרתי להתעלם ולא להתלונן, ואין ספק כי טעיתי בכך. מטרת התלונה להביא לשיפור בשירות שחברת גרירה זו נותנת למבוטחיה
אז אתחיל מהמקרה הראשון לפני שנה. נתקעתי עם רכבי בחניה בקניון רמת אביב, במרכז מדינת ישראל. לאחר שראיתי שחברת שגריר לא עמדה בהבטחותיה לשלוח גרר בזמן שהם הבטיחו, התקשרתי פעמים רבות למוקד שגריר, ולא היה להם מה להציע או לעזור.
נאלצתי להמתין למעלה 5 שעות לגרר במרכז מדינת ישראל- בתוך תל אביב!
כן אתם קוראים ושומעים הייטב 5 שעות במרכז מדינת ישראל!!!
אני לא מתאר לעצמי מה היה קורה לו הייתי נתקע בפריפריה של מדינה זו
ניסו לפצות אותי ושלחו לי שוברים לארוחת בוקר, שכמובן לא השתמשתי בהם קרעתי וזרקתי אותם, אני לא זקוק לתרומות. שיתביישו להם!
האם זה שירות???? האם זה יחס למבוטח?
הגרריסט שהגיע טען שציוו עליו לפנות לפני את גברת נאווה ברק...(הרי זו אישתו של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק) היה חשוב יותר לפנות אותה, למרות שבקשת החילוץ שלי קדמה לשלה. פוחדים רק מאנשים מוכרים?
שאלות ותהיות רבות לגבי התנהגות של חברת שגריר

לצערי, בתאריך 06-06-13 ביום שישי חג ראש השנה, נתקעתי שוב עם הרכב. מאווררי הקירור פסקו לעבוד, טמפרטורת הרכב עלתה על 130 מעלות וצינור הרדיאטור התפוצץ מהחום. נתקעתי עם הרכב קצת אחרי צומת מגידו, על כביש 65 ואדי ערה לכיוון צומת עירון, לפני היישוב מוסמוס
הטלפון הראשון שלי לשגריר היה בשעה 19:00. המוקד בחיפה העביר אותי למוקד בחולון שהוא מטפל בחילוצי. המוקדנית הבטיחה שגרר יגיע תוך שעה וחצי. ז"א בשעה 8 וחצי רכבי היה אמור להיות על הגרר. אני מהכרותי האישית עם שגריר, לא כל כך האמנתי להם. ליבי אמר לי תתקשר אליהם ותברר מה קורה עם הגרר. כמובן כל השיחות עוברות למוקדן בחייפה, וחייפה היו צריכים כל פעם להעביר אותי לחולון. נאמר לי שהגרר יגיע בזמן שהובטח...הזמן עבר וחלף, הגרר לא הגיע, בשיחות חוזרות למוקד...נאמר לי שיש עיכוב...יש עומס...הרבה רכבים תקועים. חושבים שהאמנתי? ולא למילה אחת של המוקדנית. היא שיקרה לי במצב נחושה כי ידעה בדיוק מתי יחלצו אותי והיא סיבנה אותי בשקרים גרועים שלה וכמובן לא האמנתי לשום מילה שלה. התרעתי על כך שלפני שנה המתנתי לגרר למעלה מחמש שעות ואני מנסה כי המקרה לא יחזור על עצמו...בקשות חוזרות ונישנות שלי שהמוקדנית תדבר עם הגרריסט ותברר איתו איפה הוא ומתי הוא מגיע נענו בשלילה והיא סירבה לדבר איתו מהסיבה הברורה, הגרר לא יגיע בזמן שהובטח. היא ידעה בדיוק רב מתי הגרר יגיע אבל היא סירבה לומר ומרחה אותי, חשבה שהיא מדבר עם איזה סתום. למה שגריר מבטיחים מה שהם לא מסוגלים לספק????
בשעה 21:45 הופיע סוף סוף רכב שהיה נראה גרר...אולם לא של חברת שגריר....הגיע בחור נחמד מאוד....שאלתי אותו למה עכשיו הוא מגיע לחלץ אותי? ביקשתי חילוץ לפני זמן רב
התברר כי הבחור הינה קבלן משנה "גרר בילל" מהיישב עין איברהים שסמוך מוסמוס היכן שנתקעתי (אום אל פחם) הבחור טען שרק עכשיו קיבל קריאה לחילוץ. ככשאלתי אותו לאן הוא לוקח אותי...הבחור אמר לי אני לוקח אותך לעין ורד, שזו מחצבה בקצה כביש 65, מרחק נסיעה של 5 דקות מהאיזור בו נתקעתי...על מנת לחבור עם הגרר של שגריר שממתין לי שם...
לטענת הגרירסט של שגריר, שהגיע מטייבה, הוא התחיל את משמרתו רק בשעה 21:00...ז"א שגריר ידעו שלא אזכה לחילוץ מהיר כי אין להם גרר באיזור, לבוא ולספר לי שיש עומס כי רכבים רבים נתקעו זה פשוט שקר וכזב. המתנתי משעה 19:00 עד השעה 21:00 עד שהנהג התחיל את משמרתו (שעתיים המתנה לריק! כדי שהנהג של שגריר יתחיל את משמרתו) פלוס זמן נסיעתו מטייבה למחצבת עין ורד כ-40 דקות, והינה לכם הזמן האבוד ואני ממתין בדרכים שומע את השקרים של חברת שגריר....
הגרריסט של שגריר טען...אני ממתין פה בעין ורד כבר 40 דקות...
אני לא מאמין למילה שלו. אם הדבר נכון(בספק רב), מדוע הוא לא המשיך מרחק נסיעה של 5 דקות נוספות על כביש ואדי ערה והיה גורר אותי משם?
היה עדיף להוציא רכב גרירה של קבלן משנה שעובד בעבור שגריר על מנת לחלצי,לגרור אותי מרחק 5 דקות עד עין ורד? ולתת לי להמתין 40 דקות נוספות כשהגרר במרחק של 5 דקות ממני?
סיפורי חלם. לא יאומן כי יסופר. אין לי אמון בחברת שגריר
בפעם הבאה שאני מבטח את רכבי, אדאג לברר מי החברה שנותנת שירותי גרירה. הייתי תקוע באיזור עויין, באיזור אומנם מוגדר מדינת ישראל, אולם רוב תושביו אינןם נאמנים למדינת ישראל ומגדירים עצמם כפלשתינאים. בקטע כביש שאין בו תאורה כלל ומסוכן מאוד. כביש 65 הוא כביש אדום במדינת ישראל תאונות דרכים רבות שגבו חיים רבים. גם אם הייתי רוצה לברוח לבד מאיזור זה לא יכולתי. אין מאיפה ואיך לנסוע מאיזור זה, ובטח לא בערב שבת. גם השארת הרכב לבד באיזור זה, משמעותו כי הרכב היה פשוט נגנב!!! בנוסף ברכב היה ציוד מאוד יקר, גניבת הרכב הייתה גורמת לי לנזק רב
איבדתי את אמוני בחברה זו. אמון שלא ניתן להחזירו לעולם. חברה שקרנית ולא אמינה.
(אני יכול להבין את הנהגים שאין להם כל חשק לבצע חילוץ מהיר וסביר, אם הם מקבלים שכר מינימום...22 ש"ח לשעה ...)
בפעם הבאה אדאג אישית לברר מי החברה שנותנת שירותי גרירה לחברת הביטוח בה אני מעוניין לבטח את עצמי אם יתברר כי זו חברת שגריר פשוט לא אבטח את עצמי בחברה זו
זכותי לקבל שירותי גרירה ממני שאני רוצה, ולא ממי שחברת הביטוח שלי עובדת. לא שאני חושב ששרותי הגרירה מחברה אחרת טובים יותר, אבל את שגריר אני לא רוצה יותר!

שגריר לא נותנים שירות סביר. לא ביקשתי גרר פרטי ויחס אישי...אלא לקבל שירות סביר ולעמוד בהבטחות ולא לשקר ללקוחות
הגעתי לביתי לאחר 5 שעות של התשה כללית, מאז אני חולה וסובל מחרדות

התקשרו משגריר להתנצל. אני לא מקבל את התנצלותם. לא יתכן שאותו לקוח שהוא אני, יסבול פעמיים מאותה הבעיה. כניראה שלקוחות רבים סובלים מאותה הבעיה שווה להעלות לפייסבוק אולי רק כך נגרום לשינוי בתודעת השירות הלקויה בחברה זו, ובמידנה זו בפרט. אין תודעת שירות! לא יתכן שאמתין זמנים בלתי סבירים לחילוץ ב- 2 הזדמנויות שונות. כשהמוקד מסבן אותי ומשקר במצח נחושה באשר למועד החילוץ האמיתי.
עוגמת הנפש הרבה אותה אני חש בפעם השניה היא רבה
בנוסף ההמתנה באיזור וכביש כה מסוכן בו אירעו תאונות דרכים רבות, כביש 64 הוא כביש אדום, השאיר בי חרדות
שוקל להגיש תביעה לבית המשפט. מעוניין לשמוע חוות דעת של עורך דין

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה