פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של סוכנות הביטוח "מיגון" בהרצליה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עליזה דיקשטיין, מסוכונות הביטוח "מיגון" בהרצליה, לא טיפלה כראוי בפוליסת הביטוח בריאות - לא ידעה למסור לי מידע מה מכסה הביטוח בריאות שיש לי מטעם חברת מנורה.

לכששאלתי האם אני זכאית להחזר כספי מהביטוח בריאות בגין ייעוץ אצל רופא מומחה - אמרה שלא - רק אם זה לפני ניתוח....

הפגינה חוסר מקצועיות והבנה בפוליסה ולא ידעה להפנות אותי לסעיפים הנכונים לגבי נושא ייעוץ מול רופא מומחה וזכאות לקבל החזר כספי.

עוד הוסיפה להגדיל, ואמרה כי הביטוח של חברת "הראל" עדיף מהביטוח של "מנורה" וכי הביטוח שיש לי במנורה אינו שווה ואין לה עם מי לדבר בחברה כי "המחשבים שלהם מקולקלים"


לאחר שבדקתי מול סוכן ביטוח אחר (שגם עברתי אליו...) התברר כי אני זכאית להחזר בגין שני ייעוצים בשנה והחזר כספי מהסכום ששולם להתייעצות עם רופא מומחה....

כמו כן, המליץ לי להוסיף את האפשרות לקבל הרחבה שיכלול בדיקות הריון, שכאמור הינן יקרות ולא כלולות בביטוח קופות החולים (מאחר ואני נשואה ולפני הרחבת התא המשפחתי) דבר שגב' דיקשטיין, חסרת המקצועיות והבנה בביטוח, לא טרחה ליידע אותי ( בסך הכל 12 ש"ח לחודש....).


אם לא הייתי פונה לסוכן אחר לא הייתי יודעת שהכיסוי הביטוחי שלי מכסה התייצעות והייתי נושאת בסכומי ההתייעצות הרפואית ללא בקשה להחזר!!!


חוסר מקצעויות סוג הנזק :
ליידע את חברת מנורה כי בסוכנות "מיגון" יש חוסר מקצ פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה