פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול פוליסה בעקבות הונאה ואי גילוי נאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סוכנות מור קורן סניף חברה:
תיאור הבעיה:

במאי 2005 הגיע לביתי סוכן מטעם חברת "נטו" (סוכנות "מור קורן") והציע לבצע עבורי החזר מס דרך חברת "נטו". כמו כן, הציע לי לפתוח קופת גמל צוברת רווחים (כחיסכון נוסף לגיל 60) בחברת "מנורה".
הסכמתי ובצענו את העיסקה.
בדיעבד התחוור לי כי לא נפתחה לי קופת גמל צוברת רווחים אלה תוכנית ביטוח חיים וחיסכון – דבר שלא בקשתי איני זקוק לו כיוון שברשותי ביטוח מנהלים ואובדן כושר עבודה דרך החברה בה אני עובד.
כמו כן, בשום שלב של השיחה ביני ובין הסוכן הוא לא ציין כי דמי הניהול הם 13%, במידה והייתי יודע לא הייתי חותם מראש על העיסקה! כל האמור לעיל מצביע על חוסר גילוי נאות מצד הסוכן.
עוד יש לציין, כי במשך שנה שלמה לא קבלתי לביתי שום העתק של הפוליסה כנהוג, כך שרק לאחר שהגיע הדוח השנתי של "מנורה" גיליתי את הנ"ל וזאת לאחר שסוכן הביטוח הבטיח שנקבל העתק פוליסה מסודרת כעבור מס' ימים.
עם קבלת הדו"ח השנתי פניתי במיידי לחברת מנורה ובקשתי לבטל לאלתר את הפוליסה הנ"ל ולקבל את כל כספי חזרה! בנוסף בקשתי מנציגת שירות שקבלה את הפקס לשלוח לי במיידי את כל הטפסים עליהם אני חתום וכעבור מס' ימים קבלתי אותם בדואר. במכתב תשובה לקוני ומרגיז שקבלנו בתאריך 30/05/06 אין התיחסות של "מנורה" כלל לתלונות המועלות על ידנו, אלה רק תגובה כי יש בידהם חתימה שלנו על הטפסים ועל כן הם דוחים את בקשתנו להחזר הכספים.
בטפסים שבידי אותם קבלתי "ממנורה" חתימתי מופיעה אך ורק על 2 טפסים: טופס הרשאה לחיוב חשבון וטופס הצהרת בריאות עבור פוליסת אובדן כושר עבודה אותה עשיתי בנפרד. אין ולא הייתה כל חתימה שלי על טופס כלשהוא ובו רשום שמדובר על תוכנית "ביטוח תגמולים לעצמאים" כפי שטוענת מנהלת צוות 25 במנורה.
מכוון שתשובת מנהלת צוות 25 במנורה לא ענתה כלל על הטענות החמורות שהעלתי במכתבי אלהם מתאריך 27-04-06 ובו תלונות חריפות על אי גילוי נאות והסתרת חלק מהאמת על ידי סוכן הביטוח ומכוון שאינם מוכנים להשיב את כל התשלומים ששולמו על ידי עד היום, אני מפנה את תלונתי גם למפקח על הביטוח להמשך ברור.
כמו כן, אשמח לקבל את עזרתכם כנגד דרך ההתנהלות הקלוקלת של "סוכנות מור קורן" ונתינת הגושפנקה למעשים אלו על ידי חברת "מנורה" ובעיקר על חוסר גילוי נאות, שירות גרוע ומעל הכל יחס מזלזל.







כספי סוג הנזק :
החזרת כל הכספים אשר שולמו על ידי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המתלונן תגובה:
טופל ישירות מול המתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה