פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי קרוקס -המשך נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר פניתי אליכם בעקבות נעלי קרוקס שירד להם הצבע, ובכן לאחר שהתקשרתי ליבואן קרוקס ולריקושט בקריון להזכירם שיש לי נעליים פגומות רק אז חברת ריקושט חזרה אליי (שעברו כבר שלושה שבועות ממתן הנעליים לתיקון), אתמול בתאריך ה 17.8.06 ניגשתי לקבל את נעליי בחזרה מחנות ריקושט בקריון , הנעל נמצאה תקינה, כששאלתי מי אחמ"ש בכדי להעלות את טענותיי על השירות המזלזל שקיבלתי , ענה לי בחור בשם לירן (אחמ"ש) "שאין לי מה לבוא בטענות לאף אחד ושהם מבחינתם עשו את המקסימום"!!!! מיהר והפנה את גבו אליי, אמרתי לו שזה לא מכובד לדבר עם לקוח שהגב מופנה אליו, הוא יצא מהחנות ואפילו לא התייחס , כאחמ"ש האמור לדעת תודעת שירות מהי?!, מאוכזבת מאוד מהיחס המזלזל המשפיל, בעוד לקוחות עומדים בחנות ומסתכלים, רשת ריקושט מהו באמת יחסכם ללקוחותיכם??????? אשמח מאוד לדעת
בתודה
מויאל
עוגמת נפש סוג הנזק :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה