פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת סוללה בשעון פרינס נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך 5 השנים שיש לי את השעון הקפדתי להחליף סוללה רק ברשת ריקושט כיוון שהם היו המשווקים של המותג וטענו שרק אצלם אפשר להחליף את הסוללה ולשמור על איטום של השעון נגד מים. בתאריך המדובר השארתי את השעון בחנות בקניון חיפה ונאמר לי שבתוך כ-3 שבועות הוא יוחזר לחנות מטופל.
אתמול, 7.11.06 יצר איתי קשר אחד ממנהלי החנות וסיפר לי שהם לא יכולים לטפל בשעון כיוון שהוא חלוד מבפנים ומלא מים.
כפיצוי על זמן ההמתנה הארוך הוצע לי לקנות בחנות זו שעון חדש ב-50% הנחה.
לטענת מנהל החנות הוא לא אחראי לשום נזק מכיוון שאין יותר אחריות על השעון, לדעתו 5 שנים זה זמן מספיק ארוך בשביל שעון כזה לעבוד, והפיצוי מוצע לי רק בשל זמן ההמתנה הארוך וכמחווה של רצון טוב ותו לאו.
לי יש שתי טענות-
1. חודש זה הרבה זמן בשביל להגיד שאי אפשר לתקן.
2. כל הזמן הזה שהבאתי את השעון לטיפול רק אצל החנות שמשווקת בשביל שיישמר האיטום ועכשיו השעון מקולקל וגמור בגלל שאין איטום- זה לא באחריות של מי שטיפל בו ב"מקצועיות" כביכול?
3. התנערות מאחריות באמירה ש-"אין לך אחריות, וזמן העבודה של השעון היה מספיק".
4. אולי, וזו רק ספקולציה, הבעיה היתה רק סוללה אבל כשהוא הגיע למעבדה או בחנות עצמה נגרם לו נזק כלשהו ועכשיו כדי לא להיות אשמים בנזק "מפילים" את האחריות לנזק עלי.
אני חושבת שכשמישהו מקבל שעון שכל הבעיה בו היתה סוללה וכעת הוא גמור לחלוטין, הוא צריך לפצות בשעון חדש.
בזבוז זמן,עלבון וכספי סוג הנזק :
אני שמתי שם שעון תקין (שצריך סוללה חדשה), אני רוצה פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה