פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים לא תקינות מחברת ריקושט נושא התלונה:
פליישמן קובי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון אלונים כתובת:
חוצות אלונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשו עבורי כמתנה נעליים מדגם northface לאחר שימוש של שבוע בנעל התברר כי יש בעיה במדרסים והנעל גורמת לפגיעה קשה ברגל, בסניף אלונים של ריקושט אמרו שיבדקו את העניין ואתרו את הבעיה של המדרסים, אמרו שהמדרסים של הנעל רכים ולכן יש לי בעיה, לתדהמתי החליפו לי את המדרסים, אבל ביקשו תשלום עבור המדרסים החדשים.
אבקש בדיקתכם בנושא, לאור השרות הגרוע, אני לא משאר כי אם היו באים לקראתי ונותנים לי מדרסים אחרים היה נגרם להם נזק כל שהוא.
הנעל עלתה כאלף שקל והמדרסים עלותם קצת מעל מאה שקלים.

לאחר שזיהו את הבעיה ואמרו כי יש בעיה בנושא היו יכולים ללכת לקראת הלקוח.
כספי סוג הנזק :
החלפת המדרסים ללא תשלום פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה