פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חמורה של סניף ארצי של חברת "The North Face" וחנות ריקושט סניף אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ביג- איזור תעשייה כתובת:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-12 לפברואר שנת 2009 בחנות ריקושט סניף אילת קניתי מעיל ארוך שחור מחברת "The North Face". לבשתי אותו פעמיים ולאחר מכן החל לנשור הפוך מהחלק החיצוני של המעיל.
בתאריך ה-25 למרץ 2009 החזרתי את המעיל בחנות ריקושט סניף אילת ומעיל נשלח לבדיקה בסניף ארצי של חברת "The North Face " (לא החזרתי מוקדם יותר משום שמקום מגוריי הוא בבאר-שבע). אז קיבלתי טופס תיקונים ומספרו הסידורי הוא: 41816. כעבור מספר ימים התקשרו אליי מהחנות ריקושט סניף אילת ומסרו לי לפי הבדיקה שהמעיל הוא בסדר גמור, תגובתי הייתה שאיך ממעיל כזה יקר יכול לנשור הפוך? רציתי להחזיר את המעיל ולדחות את העסקה, אז הם הסכימו לקחת את המעיל לבדיקה חוזרת בסניף של The North Face בחו"ל ומתי שהיינו באילת פעם נוספת במאי שנת 2009 פנינו לחנות ושאלנו מה המצב של המעיל וענו לנו שהמעיל בכל זאת לא בסדר וצריכים לשלוח מחו"ל מעיל חדש. לאחר מכן אף אחד לא פנה אלינו בקשר למעיל ורק אנחנו פנינו אליהם מספר פעמים בשביל לדעת את מצב המעיל וקיבלנו את אותה תשובה הנ"ל.
ב-8 לאוקטובר 2009 התקשרתי שוב לברר את מצבו של ההליך של החזרת המעיל, דיברתי עם עובדת, אחראית משמרת שלא הייתה מעורבת אך שמעה על הסיפור שלי וענתה לי שתתקשר ותברר את מצבו של המעיל, כעבור שעה התקשרה אליי ותשובתה הייתה שמעיל זה מעולם לא נשלח לחו"ל ועד עכשיו נמצא בארץ ואמרו שאני אוכל לקחת בתקופת חורף מעיל אחר אך אני לא מעוניינת במעיל אחר משום שאני מעוניינת במעיל בסגנון הספציפי הזה ובזמן הקרוב מתוכננת נסיעה לחו"ל לאירופה בתקופת חורף ואצטרך שם את המעיל הזה ונשארתי בלי מעיל לנסיעה זו.
כספי סוג הנזק :
מעוניית לקבת מעיל מסיגנון הזה חדש ללא נשרת הפוך פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה