פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב היצרן לתיקון/החלפת נעלי טיולים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון אלונים כתובת:
קניון אלונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/01/2009, בעקבות כך שהתחלתי לעבודה כמאבטח טיולים ומפאת צורך בנעלי הליכה עמידים לטיולים, רכשתי זוג נעלי "זמברלן קריסטלו" בחנות "ריקושט" בקניון אלונים.
רכישת הנעליים מהסוג המסויים הזה בהמלצתו של המוכר בחנות, נעשתה לאחר השקעת מחשבה וחישוב כל הפרמטרטים הנדרשים על מנת שהנעליים, אותם אני רוכש יהיו עמידים בטיולים לאורך זמן.
בעקבות האמור לעיל, רכשתי את הנעליים מסוג "זמברלן קריסטלו" בסכום של 1,290 ש"ח.
המוכר בחנות גם אמר שכיוון שהנעליים הן יקרות ועמידות לאורך זמן, יש עליהן אחריות של שנה מיום הרכישה.
כ-7 חודשים לאחר רכישת הנעליים, נקרעה הסולייה בנעל השמאלית והמדרס הפנימי החל "לרקוד" בתוך הנעל.
בלית ברירה, המשכתי להשתמש בנעלי הספורט שהיו ברשותי ושהסתבר עמידים בטיולים יותר מנעלי "זמברלן קריסטלו" שעלו פי 5 מנעלי הספורט.
מפאת חוסר זמן, פניתי טלפונית ל"ריקושט" בצומת אלונים רק כשלושה חודשים לאחר המקרה ושם נאמר לי להביא אליהם את הנעליים לצורך משלוחים ליבואן לבדיקה ותיקון.
כשבועיים לאחר משלוח הנעליים ליבואן, התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהיבואן לא מוכן לתקן את הנעליים, כיוון שהן התקלקלו כתוצאה משימוש ולא כתוצאה מפגם בנעל (קיים ברשותי מכתב מאת היבואן, תעודת משלוח אל היבואן לצורך תיקון הנעליים וכן העתק מחשבונית הקניה)
השאלה שלי היא: "אם היבואן נותן אחריות של שנה לנעלי הטיולים "זמברלן קריסטלו", שנראות נעליים מאסיביות ועמידות בטיולים, היכן כאן האחריות? הרי הנעלים נקנו למטרה לה הן נמכרו מלכתחילה". טענת היבואן חסרת כל בסיס וסותרת לחלוטין את מתן האחריות של שנה לנעליים. אפילו נעלי ספורט פשוטות ביותר מחזיקות מעמד יותר זמן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה