פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון שבעת הכוכבים כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקראת גיוסה של בתי קניתי לה בספט' 2009 תרמיל מדגם outlook בחנות הנ"ל. לאחר כחודשיים החל הרוכסן המרכזי להיפתח מדי פעם. רק כאשר יום אחד היא רצה לאוטובוס והרוכסן נפתח וכל תכולת התרמיל התפזרה על המדרכה, מצאנו את הזמן להביא את התרמיל לחנות הנ"ל ולבקש את החלפתו. במקום הבהירו לי חד משמעית שאין דבר כזה. שאשאיר את התרמיל והנזק יתוקן. לאחר שבועיים קיבלתי הודעה משמחת שהתרמיל תוקן ובאתי לקחת אותו. כשקיבלתי לידי את התרמיל ראיתי שיש עליו שם נערה אחרת שאיננה בתי. אמרתי לזבנים שהתרמיל איננו שלנו. הם החליפו מבטים, הסתודדו, והבטיחו שהטעות תתוקן ובינתיים שאקח תיק חלופי (משומש, כמובן, ומרופט).. לאחר כשבוע, כשהתרמיל תוקן ביקשתי שישלחו לי אותו הביתה. "אין אצלנו שרות כזה!" הצהירו נחרצות בחנות"
האם חנות שמכבדת עצמה לא היתה.מספקת לי תרמיל חדש?

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת משרד שם ותפקיד:
מתוכן התלונה לא ניתן לדעת באיזו חנות/רשת נרכש התיק המדובר.

במידה והתלונה שייכת באופן כל שהוא לרשת ריקושט, אנו לא מייחצנים אותם כבר מספר שנים.
תגובה:
נא להפנות את התלונה לנמען הנכון על מנת לקבל את התגובה הראויה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה