פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי זיכוי עבור טאבלט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הבעל שם טוב 6 לוד הבעל שם טוב 6 לוד כתובת:
הבעל שם טוב 6 לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו20.04.2012 טאבלט- דגם ׁ ARCHOS A80 G9 TABKET 8GBׁׂבחנות פסקום אלקטריק אילת בע"מ (שם העסק-רוני חשמל) , לאחר חודש היתקלו בעיות בטעינה +לא ניתן להוריד משחקים מסוימים+ לא ניתן לשחק במשחקים קיימים לאחר פניה לחנות נאמר לנו על ע"י המוכרת שהמוצר ישלח למעבדה שלחנו ת.משלוח 985208915 מבאג מולטיסיסטם בע"מ ל חב' הסרוויס בע"מ
1)04.07.12 מסרנו ציוד לבדיקה –"טל אלקטרוניקה": -המכשיר "מתעלף" ומתחיל להיתקע, לדלג מיישום אחד לשני ועוד כל מיני תופעות כאלו ואחרות.
ב 11.07.12 .. יצרנו קשר עם שירות הלק' ורק ע"י שכנועים של נציגת השירות המוצר נשלח למעבדה של חברה , לאחר פנייה לשירות הלק' וחזרה על כל הטרטורים שלנו גם בשירות נאמר לנו שרק זה מה שניתן לעשות.
2ׂ) ׂ12.09.12 לאחר חודש שלחנו עוד פעם לתיקון שלחתי חברה "טל שירותי אלקטרוניקה 03-6417799 (לא נטען) טבלט לא עבד בכלל! ! שלחנו ל מר' כהן חים -0505887734 שלחנו את מכשיר אריזה מלאה-וקיבלנו מתיקון בבאג בהרצלייה – לא מתוקן -הטבלט לא עובד! נתקע המון- פשוט סיוט.
ניסיתי להוריד שדרוג למערכת ההפעלה ולא הצלחתי להתקין המכשיר נתקע המון פעמים ומרשת את עצמו בלי סוף כל פעולה שלו היא בשבילו מאמץ בקיצור חבל על הכסף .
תוכנה לא עלה לי בדמים עד שהצלחת יחבר אחרי טעינה הראשונה של המכשיר לא הצלחתי להטעין את המכשיר כנדרש.
עובדים ברשת שקניתי מכירים את הבעיה, ואף תיארו את סוג התקלה עוד לפני שהספקתי להסביר את מהותה.יש תקלות ממעבדת החברה והודיעו לי שהתקלה נובעת משבר בתוך USB ולכן צריך להחליף את לוח האם. שהוא נתקע פעמים רבות!
לאחר דין ודברים עם הנציגה בחנות לא ניתן להחליף למכשיר לאותו מכשיר בלבד למרות שלנו כבר אין אמון במכשיר הזה.
3) ב 13.11.12 שלחנו שוב לתיקון-מצורף תעודת משלוח \העברה למעבדה.
4) ב 04.12.12 שוב תיקון מצרף תעודת משלוח .
5)17.02.13 שוב תיקון מצורף דוח" מעבדה .
6)14.3.13 –שוב תיקון מצורף תעודה משלוח
7)17.04.13-שוב תעודה משלוח .
רציתי לומר שאני לא מוכה להפסיד ולו שקל אחד על כל עוגמת הנפש שנעשים לי לא כך ציפיתי מחברה כזאת גדולה ומכובדת יחס מתחת לכל ביקורת כל הנציגים רצו רק לסיים את השיחה ולהעביר את המסר שיש להם ולא לשמוע את בעוגמת נפש שלי) חבל מאוד שכך חברה כ"כ גדולה מתייחסת ללקוחותיה דרך אגב לאף אחד לא היה איכפת שאמרתי להם שישאירו את המכשיר אצלם כרגע עד שהן יחליטו אחרת'
הים אני מכשיר נימצא בחנות שרות ואנו פונה לשרות לקוחות! מבקשת להחזיר את הסכום ששילמתי עבור מכשור , בתוספת פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז \ דלק \טלפונים\הזמן שנגרמו לי.רק העלות השרות אינטרנט שילמתי בשנה 595ש"ח והמכשיר היה כול הזמן בתיקונים. או לאשר לשדרג למוצר אחר לפי המחיר המקורי ששולם!
מצורף למכתב 10 דפים _ חשבונית\ טפסי מסירת\ת.משלוח
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
הפניה מטופלת ע"י המחלקה המשפטית של באג ישירות מול הלקוחה תגובה:
בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה