פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מסכימים להחזיר כסף עבור המוצר הפגום שהחזרתי להם. נושא התלונה:
קנטור פבל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
קניון רננים, רחי המלאכה 2, קרית אתגרים, רעננה כתובת:
באג רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בשנה שעברה אני רכשתי בסניף באג מחשבים בקניון רננים אוזניות מסוג AKG K619 (מסי קריאה: 42158) תמורת 550 NIS
. זה הדגם היחידי שמצא חן בעיניי מאלה שהיו בתצוגה בחנות. אבל, לצערי, הסתבר שהדגם פגום והמבנה הפלסטיק שלהן מתפורר במהרה. במסגרת האחריות החליפו לי בחנות שלושה(!!!) דגמים של אותן אוזניות וכולן היו עם אותו הפגם. נכון לעכשיו - החזרתי לחנות את הדגם האחרון ויש בידי זיכוי לקבל אותן אוזניות עוד הפעם או להחליפן לדגם מסוג אחר. במסגרת הזיכוי רציתי אכן לבחור סוג אחר של האוזניות אבל מסתבר שאינני יכול,למעשה, לבחור שום דבר - דגמים באותו סדר גודל של מחיר לא בתצוגה ולכן אינני יכול בשום צורה למדוד, לשמוע ולהתרשם מהמוצר. מאחר ואני לא רוצה לקנות "חתול בסק" בקשתי להחזיר לי את הכסף ששילמתי.

שרות לקחות של באג מציעים לי רק החלפה:
------------------
פבל שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.

ראשית, אציין שלקוחות החברה חשובים לנו מאוד...( בלה-בלה-בלה...)
ברצוני להבהיר, כי המוצר אותו רכשת, נמכר בעשרות אלפי יחידות ברשת וכי מדובר במוצר איכותי העומד בתקני איכות קפדניים.

לאחר בדיקה, המוצר נרכש בתאריך 05.03.13 לפי חשבונית שמספרה 502002778.

המוצר נמסר לבדיקת מעבדה בתאריך 31.10.13 לפי מס' קריאה 42158 ונמצא כי המוצר אינו תקין – ניתן אישור החלפה למוצר חדש במסגרת אחריות.

לבקשתך, אושר לך שדרוג המוצר למוצר אחר לפי רצונך לפי מחירו של המוצר כיום.

לפנים משורת הדין, נוכל לבדוק באשר להנחה על מוצר שאותו תהיה מעוניין לרכוש – אנא העבר לח"מ את פרטי המוצר ע"מ שאוכל לבדוק עבורך את גובה ההנחה.

אשמח לסייע בכל שאלה / בקשה נוספת בעתיד.

בברכה,

אמיל וינטרוב | מנהל טכני | www.Bug.co.il | באג מולטיסיסטם |

[email protected] | טלפון : 1700-707-202 | פקס : 04-6889222 |

-------------------


החלפתי 3 פעמים(!!) ואין לי אפשרות לבחור מוצר אחר כי הכל באריזה ואסור לפתוח - אני חסר עצות.
אסמח עם תעזרו לי להחזיר את הכסף.

תודה רבה.

פבל *****
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל תשובה.
לצערי לא ניתן לאפשר להשמיע את כל מגוון הדגמים אלא את מה שקיים בתצוגת הסניף.
תגובה:
אם יש דגם מסוים שהלקוח מעוניין בו הוא יכול להכנס לאתרי האינטרנט ולבחון את הביקורות של המוצרים ולהחליט.

בברכה,
אייל גואטה,
מנהל שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה