פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמקולים למחשב - הטעיית הלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר בעלי נכנס לחנות באג בבית שמש לקנות רמקולים איכותיים למחשב. הוא ביקש רמקולים איכותיים. הומלץ לו על רמקולים של JBL ב 300 שח. כאשר ביקש לשמוע את האיכות נאמר שאין בתצוגה. בעלי סמך על המלצת המוכר ורכש את הרמקולים. אחרי שהרכבנו את הרמקולים והקשבנו למוזיקה הבנו שאיכות הרמקולים די נמוכה ובכלל לא איכותית כפי שסיפר המוכר.
הקניה נעשה ביום חמישי בערב ביום ראשון ניגשתי לחנות בכדי להחליף את הרמקולים. המוכר טוען שלא ניתו היות והמוצר נפתח
אנחנו מבינם רק שאיזו דרך יש לי בתור קונה לבדוק את המוצר אם לא לחבר אותו - דבר שבחנות לא טרחו לשים בתצוגה?
בנוסף התברר לי מהמוכר שבשבוע שעבר היו מכירות גדולות לקראת החג ובעצם נותרו דגמים מעטים של רמקולים ...דבר שלא נאמר לבעלי כשבא לחפש רמקולים איכותיים. המוכר טוען שבדכ יש להם סוגים רבים של רמקולים מחברות שונות וגם תצוגה רחבה יותר.חבל שהמוכר לא טרח לאמר לבעלי שזו תצוגה מוגבלת ולתת לו את האפשרות לדחות את הקניה למועד בו יהיו כל המוצרים
אני מבקשת לפנים משורת הדין לאפשרלנו להחליף את הרמקולים לרמקולים איכותיים מהמבחר הרחב של החנות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת להחליף את הרמקולים לסוג אחר של חברה רחרת פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
לא כל מוצר נמצא בתצוגה ואם הלקוח מחליט לרכוש מוצר זה או אחר ע"פ המלצת המוכר, צריך לזכור שמדובר בהמלצה, לא כל מה שנשמע איכותי למוכר יישמע באותו אופן ללקוח.
הלקוח תמיד יכול לבדוק באינטרנט ובפורומים טרם פתיחת המוצר.
תגובה:
לצערנו לאחר פתיחה ושימוש במוצר לא ניתן להחזירו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים ברשת במסגרת החוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה