|
|
|
|
|
|
טאבלט תקול ללא אפשרות להשיג את המוקדים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר טאבלט בחודש אוגוסט האחרון. מאז כבר בפעם השלישית שהמכשיר פשוט נכבה ללא יכולת להדלק מחדש. מעבדות IBM איתם עובדים באג לקחו את המכשיר לתיקון פעמיים. בפעם האחרונה חזר אלינו המכשיר כאשר הכיסוי האחורי שלו אינו הכיסוי שלנו והוחלף בכיסוי משומש, שרוט עם מס' סידורי שונה. ושוב בפעם השלישית אחרי שהמכשיר הודלק בדיוק פעם אחת קרסה המערכת ושוב הוא אינו עובד, כבר יומיים שאנו מנסים לפתוח תקלה אך גם המוקדים הטלפוניים בדומה מאד למכשיר הטאבלט בקריסה ואינם מקבלים שיחות. הגדלנו והלכנו ישירות למעבדה אך שם נעננו בתשובה שלא ניתן לקבל את המכשיר במידה ולא פותחים תקלה ( הסברנו לנציגים שלא ניתן לפתוח תקלה היות והמוקד קרס ) לדבריהם לא יכולים לעזור לנו. פנינו לבאג במהלך כל הימים הללו ולדבריהם אין להם קשר עם המוקדים הטכניים וזה שירות שלא קשור אליהם ואינם יכולים לעזור לנו. מה שמטריד מאד זה חוסר הרצון של הנציגים ושל המנהל לא לעזור או לנסות לעזור בשום דרך למעט להתנער מאחריות.
מיותר לציין שאני דורשת לקבל מכשיר חדש שגם עובד, זה המינימום שמגיע לנו. נשמח גם לקבל שירות ממוקדים שעובדים או שמוצאים את הדרך לעקוף תקלה טלפונית במקרה ואחת כזו מתרחשת. למשל טלפון חלופי.
|
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתכם,
העבירו בבקשה את מספר הפנייה ב - IBM כדי שנוכל להעביר להם ולראות במה מדובר וכן להעביר נושא זה לאסוס ישראל. |
תגובה: |
ממתין לפרטים |
פתרון: |
|
|
|