פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלתי מכשיר תקול ולא לוקחים אחריות נושא התלונה:
שובל ליה שובל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בא ירקונים כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת באג היקרים ,, לפניי כ- 4 חודשיים רכשתי מבאג ירקונים מכשיר מסוג אקסטרימר גוי אחריי המלצות נירגשות מאיש המכירות ,, שילמתי סכום של 1500 שח במזומן באותו הרגע פתח איש המכירות את האריזה ואמר לי שיש צורך בעדכון גירסה ישבנו בחנות כמעט שעתיים של אי הצלחות בלהתקין את הגירסה החדשה ,, פנה אליי אותו איש מכירות בטענה שהבעיה אצלהם בתוכנה ושאחזור שבוע אחריי ,, חזרתי לחנות לאחר כשבועיים שבמהלכם חוויתי ניתוקים ונפילות של רשת פשוט אין קליטה ,, בחנות ניסו שוב להתקין את הגירסה אך הפעם הבינו שהבעיה היא במכשיר והפנו אותי למעבדת תיקונים איתם אתם עובדים ובהם אני זכאית לשירות חינם ,, אך הבעיות רק התחילו מאחר וגזרו לי את הסים ואין לי אפשרות בעצם להתקין את הסים הנוכחי שלי במכשיר החליפי אותו הייתי אמורה לקבל מכם חשוב לציין שאני עובדת עם הפון והקו הוא קו של העבודה ,,, פניתי למחלקת פניות הציבור והסברתי את טענתי שאינני יכולה להיות בלי מכשיר 10 ימי עסקים ( זמן תיקון ) שהרי אני עובדת איתו ,, ומחלקת פניות הציבור לא היה פתרון לתת לי למרות שהתראתי שרק רכשתי את המכשיר ואינני אמורה להיות מתוזזת בגלל שקיבלתי מכשיר לא תקין ,,,, לא מצאתי פתרון ונישארתי עם מכשיר מלווה בים של עוגמות נפש עד השבוע שק! יבלתי מהעבודה מכשיר עם סים אחר וכך התאפשר לי לשלוח לכם את המכשיר לתיקון ,,,, במהלך התקופה הזו נפל לי המכשיר ונסדק ,, היום אני מקבלת שיחה מאותה מעבדה איתה אתם עובדים שאומרת לי שהבעיה של המכשיר היא כתוצאה מהנפילה ובגלל זה האחריות שלי בטלה ושיש עליי לשלם עבור הוצאות תיקון מעבדה ,,, אמרתי לבחורה שאינני מעוניינת במכשיר ושתשאיר אותו אצלה שרק תחזיר לי את הסים ,, היא סירבה בתוקף ואמרה שאינני זכאית לקבל את הסים והמכשיר אם אינני מתכונת לשלם על התיקון ,,,, אני מזועזעת מכמה אטומים אתם יכולים להיות כמה קל זה לא לקחת אחריות ,,, רכשתי מכשיר ממיטב כספי השקעתי על המכשיר הזה 1500 שח שבמקום יכולתי להביא מכשיר מוכר ידוע ואמין ,, בדיעבד היום השמח והמאושר הפך לחודשים של תיזוזים ועוגמות נפש ,,, דקה אחריי ששילמתי את הכסף לא ראיתם אותי קיבלתי יחס מזלזל וטום מצד הסניף בוא רכשתי את המכשיר כאילו ולא ראו אותי מעולם ,,, את המכשיר חברת באג היקרים אם לא תחליפו לי למכשיר חדש תשאירו אותו אצלכם ונפגש בבית משפט ,,, תודה על 4 חודשים של סיוט....................................................................................זה מכתב שנכתב על הקיר בפייס בוק שלכם ,,חזרו אליי משרות לקוחות באג ואמרו לי שאין מה לעשות,,,,, את מכשיר הטלפון מסרבים להחזיר לי וכמו כן את הסים אם לא אשלם דמי בדיקת טכנאי ושילוח שני דברי?! ? שלא ! הייתי עושה אלמלא היה לי ביטוח ושרות חינם ,,, כל העולם נמצא על הפון והסים של העבודה חוצפה לא להחזיר

וכספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה