פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היפרדות גב הטאבלט מהמסך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/12/13,יום שישי בשעות אחה"צ, ניפרד גב הטאבלט שברשותי מהמסך.
הטאבלט פעל באופן מלא והתקלה היחידה הייתה היפרדות הפלסטיק.
מכיוון שהמכשיר שמור בצורה מוקפדת, סברתי שמה שאירע זה עייפות החומר.
לציין שהמכשיר ניקנה ב-7/12/12 בנתב"ג בעלות של 99$ .
בתאריך ה-15/12/13 פניתי לחנות באג בסניף טבריה ולאחר בדיקה של מנהל הסניף נאמר לי שאין פגיעה במכשיר (לדבריו "אפילו הברגים של החלק שניפרד במקומם") וכנראה שזה כתוצאה מטמפרטורה של חום/קור (הדבר אירע בימי ה"סופה").
המכשיר נישלח למעבדה לתיקון/ חוות דעת של טכנאי.
חשוב לציין :
1.שהמכשיר צולם ע"י מנהל הסניף תוך התייחסות לחלק שניפרד.
2.תוקף האחריות פג כשבוע לפני פנייתי לעזרה (תחום הטווח הסביר).
היום, ב- 25/12/13, התקשרה אלי נציגת הטכנאי וציינה בפני שעלי לשלם 250 ש"ח וישלח לי מכשיר אחר מכיוון שפנים המכשיר ששלחתי הינו שבור וישנם חלקים עקומים כולל שקע המטען ואין ברשותם מכשיר כמו שלי.
אינני טכנאית ואיני מתיימרת להיות, אך תמוה בעיני הדבר משום שאם היו חלקים שבורים בתוך המכשיר, אז הוא לא היה עובד כמו שצריך וכן בהזזת המכשיר היו נשמעים תזוזתם של החלקים השבורים. בנוסף, שקע המטען לא היה מעוקם והתקלה היחידה הייתה היפרדות הפלסטיק מהמסך (כיום בדיעבד, אני מצטערת שלא הדבקתי את הפלסטיק וכך היו נמנעים ממני מצבים לא נעימים אלה).
בעקבות תשובתה פניתי לשירות הלקוחות של החברה ולאחר שיחה עם נציגה בשם נופר שחזרה על מנטרת האחריות ביקשתי לדבר עם מנהל.
הועברתי לבחור בשם אדם שהציג עצמו כמנהל משמרת ופתרונותיו היו:
1. החזרת המכשיר אלי ללא תיקון (עברה האחריות וכן אין אחריות על פגעים פיזיים - עבודה בעיניים על הלקוחות בנוגע לאחריות).
2. תשלום שלי של 250 ש"ח עבור מכשיר אחר. כששאלתי מדוע איני יכולה לקבל מכשיר כמו שלי, נאמר לי ע"י אדם כי אין במעבדה מכשיר מחודש ולכן יספקו לי מכשיר חדש כמו שלי רק ללא אחריות.
חשוב להדגיש שעלות התשלום אינה רחוקה מעלות מכשיר חדש אך אין הם נותנים אחריות.
עוד בשיח הדברים בינינו טענתי כי אם היו חלקים עקומים בתוך המכשיר סימן שכך הוא ניקנה. לטענתו: "אם היית מגלה תקלה זו שבוע לאחר הקנייה, אז ניתן היה כנראה להחליף ללא תשלום". שאלתי אם לאחר שקניתי את המכשיר הייתי צריכה לפרק אותו ולבדוק או שזה עניין של אמינות בית העסק. אמרתי כי הדבר לא "מריח" טוב ולא בצורה הוגנת משום שמאלצים אותי לרכוש חדש כשאת המכשיר שלי יתקנו ובגלל מצבו החיצוני היפה ימכרו אותו כמחודש (בתגובתו נישמע החיוך עולה על פניו דבר שאוטומטית הזכיר לי את תוכניתו של חיים הכט בנושא הסלולרים).
3.הנחה של עד 25% בקנייה חדשה ברשת באג.
תמוהה בעיני העובדה שחברה כבאג המתהדרת בפירסומה בשירות לקוחות, מתנערת מאחריות במקרה שלי.
אין ברצוני לשתף פעולה במחדל זה ולכן אבקש להחזיר לי את המכשיר אולם בליבי המון חששות שהמכשיר לא יוחזר לי כשם שנישלח באמת.
אי לכך ובהתאם לזאת, אני חשה אי אמון בחברת באג ואף שוקלת לפנות לערכאות המשפטיות. כולי תקווה שאמון ואמינות לא ייעלמו מארצנו.
אבקש את עזרתכם בפנייתי זו.
תודה
מיכל ***.


כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה תוך השתתפות משותפת בעלות התיקון פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה