פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלולרי תקול שהופל ע"י המוכר בעת הרכישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 2 רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים רכשתי מכשיר גלקסי 4 בבאג רעננה. במהלך הקניה אחד העובדים הפיל את המכשיר על הרצפה. כשנבהלתי, אמר המוכר שאם תהיה בעיה הוא יחליף לי את המכשיר. שילמתי ויצאתי. עוד באותו ערב התברר לי שהרמקול הפנימי תקול (עובד לסירוגין), וגם "חיישן המחווה באוויר" לא עובד.

מכיוון שלא הייתי בעיר במשך שבוע, חזרתי אחרי שבוע וביקשתי להחליף את הטלפון. העובדים כולם זכרו את הנפילה, זכרו כל פרט, זכרו את ההבטחה להחליף, אבל כשצלצלו למנהל הסניף וסיפרו לו מה שקרה, הוא התעקש ואמר שלא יחליפו לי כי אולי אני גם הפלתי את המכשיר!!!!!!!! הוא הציע שאפנה ליבואן ואשלח את המכשיר לתיקון שיקח שבועיים.......

בנוסף, נעשה דבר שגובל בפלילים:

בזמן הדלקת המכשיר ביצע העובד עדכון תכנה, והוריד תכנת פריצה למכשיר מבלי ליידע אותי! (הלוג של גוגל מעיד שזמן הפריצה היה בעת הרכישה). כשהגעתי לבקש שיחליפו את המכשיר התקול כפי שהובטח לי, עובד אחר מחק את תוכנת הפריצה גם מבלי ליידע אותי! אז איך אני יודעת בכ"ז? העובדים הפלילו את עצמם ואמרו לי את זה במפורש כשהגעתי היום בפעם השלישית! וכאמור, אפשר לבדוק את זה בלוג של גוגל לראות שזה אכן מה שקרה.

מעבר לענין הגובל בפלילים, באופן אבסורדי ומגוחך, הם טוענים פתאום טענה חדשה, שאינם יכולים להחליף את המכשיר מאחר והוא עבר פריצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני לא מתכוונת לוותר, וכבר פניתי למועצה לצרכנות, ואנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי לפי דין.
עגמת נפש סוג הנזק :
החלפה למכשיר חדש ותקין מהקופסא. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה אכן פנתה אלינו, ראה מטה את תגובת מנהל הסניף
-
המכשיר אכן נפל לעובד מגובה 30 ס"מ בערך ללא סוללה, הלקוחה הגיע לסניף שבוע לאחר מכן וטענה שהרמקול לא עובד
אכן היו בעיות ברמקול לדברי העובד שבדק אבל בגלל שעבר שבוע מאז הקנייה לא היה ניתן להחליף
הוסבר ללקוחה כי נתאם בדיקה בסניף עם הסוכן של סקייליקס יבואנית וספקית השירות שיבדוק את המכשיר בסניף ויחליט איך נמשיך, הלקוחה לא הייתה מוכנה לפתרון הנ"ל
לאחר בדיקה מעמיקה של העובד באינטרנט הוא ראה יישומים במכשיר שמעידים על פריצה או התקנת רום אחר הלקוחה לא הכחישה ואמרה שאח שלה ניסה להוריד לה אפליקציות, העובד הציע לה למחוק את הפריצה והיא הסכימה ואז המכשיר היה בסדר והלקוחה עזבה את הסניף מרוצה ולאחר כמה ימים חזרה ודרשה שנחליף את המכשיר כי העובד מחק לה אפליקציות, הוסבר לה שהיא צריכה לפנות עצמאית לסקייליקס
כי אנחנו לא יודעים בדיוק מה היא עשתה למכשיר,
לדעתי האישית היא לא רוצה לפנות לסקייליקס כי הם יראו שהמכשיר נפרץ והיא תאבד את האחריות
מה שכן לדעת העובדים שבדקו את המכשיר הבעיה במכשיר היא לא בעיית חומרה.
-

תגובה:
נמסר ללקוחה שאנו מעוניינים לבדוק את המוצר טרם שאנו מבצעים החלטה פעולה כלשהי.
הלקוחה לא מעוניינת ואמרה שתפנה למועצה לצרכנות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה