פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לא תקין ורצון לביטול עסקה באופן מלא נושא התלונה:
ראובן orna שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בגולדה מאיר 7 חולון בקניון חולון קומה ב' כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה19/5/06 רכשתי מחשב קומפלט מחברת באג עם חיבורו לשקע נשמע פיצוץ והמחשב לא נדלק.למחרת מוצאי שבת הגעתי לחנות על מנת לבדוק הבעיה הוחלף באותו היום ספק כוח לא ע"י טכנאי מוסמך [התברר לי בדיעבד]. כאשר חיברתי המחשב התגלו בעיות בסאונד שוב הגעתי עם הרמקולים שרכשתי טענו שהרמקולים בסדר וכי הבעיה ככל הנראה היא בכרטיס הקול. לאחר שיחות חוזרות ונישנות עם שירות הלק' בחיפה שבהן נאמר לנו שוב ושוב שיחזרו אלינו ולא חזרו לבסוף לאחר פניה למנהל החנות בקניון חולון יצרו עמי קשר מהספק שלא היה מעוניין להחליף לכונן חדש [היות ורכשתי תוכנת XP שאותה לא ניתן להעביר מכונן אחד לאחר ] ולא היו מעוניינים לשלוח טכנאי שיבדוק את הבעיה. אמרו לנו לבטל את העיסקה. הגעתי עם המחשב והמוצרים הנילווים שרכשתי שם למחשב ארוזות באריזות המקוריות ביום ה10 לאחר קבלת המחשב ומנהל החנות העונה לשם טל לא רצה לזכות אותי על העיסקה אלא על הכונן ללא התוכנות.ביקשתי כונן מתוצרת חברה אחרת אם יש לו והוא טען כי הוא עובד רק עם CHAMPION ושאין לו כונן אחר.בנוסף שאלתי אם הוא יכול להבטיח לי כי המוצרים יפעלו עם כונן אחר היות והם לא פועלים כמו שצריך עכשיו הוא אמר שלא ! יצאתי מהחנות ללא המוצרים ויצקרתי קשר עם ויזה כאל שטענו שאינם יכולים לבטל את העיסקה למרות שדיברו בטלפון עם מנהל החנות והוא אמר שהמוצרים אכן אצלם. כתבתי מכתב רשמי המגולל את העוול שנגרם לי ובאין שירות שברצוני לבטל את העסקה. לא קיבלתי מענה על המכתב ובחשבוני זוכיתי רק על מחצית הסכום. דברתי עם שירות הלקוחות בחיפה על מנת לוודא איתם על אילו מוצרים בעסקה זוכיתי אמרו שיחזרו אליי 48 שעות לאחר מכן והיום כעבור שבוע וחצי אין מענה.
כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא סכום העסקה. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה