פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות מינימלי מחברת באג ו\או סלדון נושא התלונה:
רונן יעקב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה על חברת BUG וסלדון.
בתאריך ה31 לאוקטובר 2013 קניתי מכשיר טלפון מחברת BUG.
בעת הקנייה קיבלתי כתב אחריות VIP לשנה מחברת סלדון.
בכתב האחריות כי במקרה של תקלה, תוך 10 ימי עבודה המכשיר יילקח מביתי, יתוקן ויוחזר.
לאחר כ3 חודשים, אכן התקלקלה מערכת הטעינה במכשיר.
כשניסיתי ליצור קשר עם חברת סלדון לא הצלחתי להשיגם. בסופו של דבר לאחר כשבוע, כשהצלחתי להשיגם, נאמר לי שיגיעו "בימים הקרובים", כאשר יהיו באזור.
לאחר וויכוחים וצעקות, הם הגיעו כשבוע לאחר השיחה, ללא הודעה מוקדמת. במהלך השבוע הזה, הם דרשו ממני להשאר בבית כל יום מ8 עד 16 כדי שהשליח ייקח את הטלפון, וכשהתקשרתי לברר אם יגיע השליח כל יום אמרו שיגיע למחרת.
לאחר שנלקח הטלפון, הוא הוחזר אחרי חמישה ימים לאחר שנלקח, כשהתקלה לא נפתרה.
כשהתקשרתי אל החברה שוב, התחיל התהליך מחדש ואמרו שאין לדעת מתי השליח יגיע ושבינתיים נחכה בבית מ8 עד 16.


החברות לא עמדו בכתב האחריות שמגיע לי, השירות היה בלתי נסבל, פוגעני והשאיר אותי ללא מכשיר סלולרי ליותר מ3 שבועות ועדיין...

אודה להתייחסותכם,
יעקב ****.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת שירות, פיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו למייל והתבקש לעדכן אותנו בעת איסוף המוצר כדי שנזרז את הנושא.
ב- 200114 בשעות הבוקר הלקוח שלח מייל שהמוצר נאסף ממנו והבטחתי לעדכן אותו בהקדם.
תגובה:
המוצר נאסף לפני 3 ימים אני מקווה שאקבל עדכון היום, אני במעקב אחרי פנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה