אי קבלת שירות מינימלי מחברת באג ו\או סלדון |
נושא התלונה: |
רונן יעקב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה על חברת BUG וסלדון.
בתאריך ה31 לאוקטובר 2013 קניתי מכשיר טלפון מחברת BUG.
בעת הקנייה קיבלתי כתב אחריות VIP לשנה מחברת סלדון.
בכתב האחריות כי במקרה של תקלה, תוך 10 ימי עבודה המכשיר יילקח מביתי, יתוקן ויוחזר.
לאחר כ3 חודשים, אכן התקלקלה מערכת הטעינה במכשיר.
כשניסיתי ליצור קשר עם חברת סלדון לא הצלחתי להשיגם. בסופו של דבר לאחר כשבוע, כשהצלחתי להשיגם, נאמר לי שיגיעו "בימים הקרובים", כאשר יהיו באזור.
לאחר וויכוחים וצעקות, הם הגיעו כשבוע לאחר השיחה, ללא הודעה מוקדמת. במהלך השבוע הזה, הם דרשו ממני להשאר בבית כל יום מ8 עד 16 כדי שהשליח ייקח את הטלפון, וכשהתקשרתי לברר אם יגיע השליח כל יום אמרו שיגיע למחרת.
לאחר שנלקח הטלפון, הוא הוחזר אחרי חמישה ימים לאחר שנלקח, כשהתקלה לא נפתרה.
כשהתקשרתי אל החברה שוב, התחיל התהליך מחדש ואמרו שאין לדעת מתי השליח יגיע ושבינתיים נחכה בבית מ8 עד 16.
החברות לא עמדו בכתב האחריות שמגיע לי, השירות היה בלתי נסבל, פוגעני והשאיר אותי ללא מכשיר סלולרי ליותר מ3 שבועות ועדיין...
אודה להתייחסותכם,
יעקב ****.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת שירות, פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|