פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר לא בהתאם לדרישה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגיבורים 5 א.ת. חדש נתניה כתובת:
באג גנדן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכנתי מצגת שהייתי צריכה להציג באותו שבוע על גבי מסך הטלוויזיה שבסלון. המצגת היא על כונן חיצוני. המחשב המחובר לט.ו התקלקל . פניתי לבאג למציאת פתרון ע"י חיבור אביזר אחר כמו "דונגל".אסף, אחד המוכרים, הראה בקיעות ואמר לי כי דונגל לא יעזור מאחר והמרחק בין הט.ו למחשב הנייח הראשי בבית הוא גדול ועל כן הציע לי סטרימר מסוג XTREAMER ELVIRA . הוא הציע לי את המכשיר הזול ביותר ואמר שזה אמור לענות לדרישתנו. .אני לא מבינה בתחום על כן חזרתי וציינתי שאני צריכה אותו לצורך המצגת בעיקר ועוד הבאתי את המחשב הפגום לוודא שיש אותו חיבור לסטרימר.
בבית ראיתי שהוא תומך בסרטים, מוזיקה ותמונות בלבד.
פניתי למחרת לבאג על מנת לבטל את העסקה, מאחר וזה לא מה שאני ביקשתי וצריכה . הם התנערו מאחריות.
האם המוכרים שם לצורך מכירה בכל מצב או קודם להבין את צורכי הלקוח ואם יש למכור ואם לא אז לא מוכרים
כספי סוג הנזק :
בטול עסקה- החזרת המכשיר וקבלת התמורה 349 ש"ח פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה מול מנהל הסניף ונציג המכירה, ראו את תגובת הנציג - לא בוצעה הטעיה!

היי צהרים טובים
בעניין הלקוחה הלקוחה הגיע לחפש דונגל שמקשר בין המחשב שנמצא בחדר מרוחק לבין הטלוויזיה שבסלון
אמרתי ללקוחה שאין מכשיר כזה בבאג והיא התעקשה שאמרו לה שיש
לאחר כמה דקות הצעתי לה את האקסטרימר על מנת שהיא תוכל לחבר אותו לטלוויזיה .
הלקוחה אמרה שהיא רוצה לראות סרטים ולכן הצעתי לה את האקסטרימר ב 549 ולאחר שהבנתי שהיא אינה זקוקה לרשת והיא רק רוצה להעביר סרטים מהאסטרימר
הצעתי לה את המכשיר הזול יותר ב 349 הלקוחה ישבה אצלי ושאלה את כל השאלות על המכשיר מה הוא עושה ואילך מחברים אך לא הדגישה שהיא רוצה את זה למצגות
הלקוחה אף שאלה אם הוא יכול להריץ תמונות על המסך ואכן אמרתי לה שכן.
לאחר מכן הלקוחה רצתה להיות בטוחה שהכבל שמחובר לה לטלוויזיה והיה מחובר למחשב שלה זהה לכבל שצריך לאקסטרימר ולכן הביא את המחשב
הראית לה שהחיבור שיש לה הוא חיבור hdmi ושהוא זהה בין מה שיש לה בסטרימר לבין המחשב שהיה לה.
הלקוחה אמרה במהלך כל השיחה שהיא רק צריכה לחבר כונן חיצוני שהיא תוכל לראות סרטים.
פעם אחת היא העלתה את עניין התמונות וגם זה תומך!
מכיוון שהלקוחה לא אמרה דבר על מצגת לא דובר בכלל על זה שהמכשיר אינו תומך זאת.
בנוסף הלקוחה אמרה שהיא רוצה עכבר ומקלדת לזה והגשתי בפניה כי המכשיר הוא לא מחשב! המכשיר הוא לסרטים ותמונות ולחסוך את זה שהמחשב ישב ליד הטלוויזיה כמו בדרישתה.

רק למען הסר ספק הלקוחה ישבה בחנות כ 45 דקות של הסבר על דברים ולא העלתה דבר
אין שום אינטרס במכירת מוצר ב 349 לא בשביל עמלות ולא בשביל הזמן
הלקוחה קיבלה נטו שירות וקיבלה תשובות לכל שאלה שלה!

יום טוב אסף
תגובה:
לא בוצעה הטעיה.
המוצר אינו בר החזרה היות ואינו עומד במסגרת החזרת מוצרים ברשת בהתאם לחוק.
תודה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה