פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרים מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי תיק CASE LOGIC ללפטופ.
ארזו לי אותו במתנה ולא ראו שהמוצר פגום ברוכסנים.
נתתי את המתנה הבכתי את עצמי וחזרתי לחנות עם המתנה.
בחנות אמרו לי שאי אפשר להחליף את המוצר או לתקן אותו כי אין להם במלאי ושאם ארצה לתקן אצטרך לחכות שבוע. המתנה הייתה לבן אדם שנסע ואין לי איך לפצות אותו. כמובן שהחנות לא הציע לי שום פיצוי מסוג שהוא רק רצו שאלך כמה שיותר מהר.
נגרם לי עוגמת נפש כפולה - גם המוצר הפגום לא סיפק את הסחורה למתנה, וגם פעמיים נאלצתי להגיע לחנות ולהוציא כסף נוסף על חנייה והגעה. בחנות המוכרים לא נותנים מענה לבעיות הם בכלל מדברים ביניהם כשאני שומע על כך שאולי המנהל שמעליהם יעשה טובה ויענה בכלל לטלפון.

באג תמיד הייתה חנות עלובה שלא יודעת שירות מהו. הם מוכרים מוצרים בלי לקחת שום אחריות על המוצר ברמה הבסיסית של לראות שהוא תקין לפני שהם מוכרים אותו ובכך למזער נזקים. המוכרים בכלל לא מכירים את המוצרים שהם מוכרים ואין מענה בעל סמכות שנמצא בחנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה