פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משכיר פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ז'בוטיסקני 44 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנדון: קניתי בתאריך 22/02/14 בשעה 20:32 מכשיר טלפון ניד בסוג ,xtreamer Q .
באותו יום של הקניה התגלה תקלה במכשיר. המסך נכבה לסירוגים בזמן שיחה או בניתוק שיחה ונדלק רק לאחר ריסט כללי . הסיבה היחידה שלא חזרתי לחנות שבו רכשתי המכשיר באותו יום זה שאני גר בירושלים והחנות שקניתי נמצא באשדוד ברחוב ז'בוטיסקני 44. למחרת בבוקר התקשרתי לאותה חנות ונאמר לי לפנות למאבדה שמספקת שירות למכשירים האלו. המוכר שדיבר איתי בטלפון אמר לי שככל הנראה היחליפו לי את המכשיר.
הגעתי למעבדה רק ב26/02/14 בגלל אילוצים בעבודה לא היה לי זמן להגיע באותו יום והמכשיר סה"כ היה עובד חוץ מהמסך שנכבה מדי פעם.
כשהגעתי למעבדה הטכנאי אמר לי שהוא לא מתקן ולא מחליף הסוג הזה ונאלץ לשלוח אותו לתיקון במעבדה הראשי שנמצא ברחוב ההאורזים 8 נתניה ושיכול לקחת 10 ימים. אחרי כמעט 10 ימים קיבלתי המכשיר אם אותו תקלה ושוב שלחתי לתיקון ושוב חזר אחרי כמה ימים אם אותו תקלה ושוב שלחתי ושוב חזר אם אותו תקלה. סה"כ פניתי לחברה 3 פעמים ושוב המכשיר חזר אם אותו תקלה.

אני פונה ומבקש החזר כספי על מוצר פגום ונזק שנגרמה לי בשל הימים רבים ללא מכשיר טלפון.
אני מצפה לפתרון מהיר וצודק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש החזר כספי על מוצר פגום ונזק שנגרמה לי בשל הימים רבים ללא מכשיר טלפון. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה שם ותפקיד:
פנייה טופלה,
לקוח הופנה לבדיקה בסניף והחלפה או שדרוג במידת הצורך.
תגובה:
ניתן לסגור פנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה