פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין אחרי תיקון במעבדה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מיכאל פליקן, בתאריך 03.11.13 רכשתי מכשיר מדגם Extreamer Q בסניף אשקלון. מס' ספח (מכירה): 45462.
בתאריך 06.06.14 שמתי את המכשיר במעבדת סלדון סניף אשדוד לתיקון ( הרטט הפסיק לעבוד).
בתאריך 15.06.14 המכשיר חזר מתיקון אבל לאחר הפעלת מכשיר התברר שהמיקרופון במכשיר לא עובד.
בתאריך 16.06.14 יצרתי קשר אם שירות לקוחות של מעבדות סלדון. בזמן שיחה אם הנציגה, נאמר לי שאני צריך למסור את המכשיר לתיקון חוזר.
בתאריך 18.06.14 המכשיר נאסף ממני ע"י חברת שליחים.
בתאריך 22.06.14 המכשיר הגיע למעבדות סלדון לתיקון חוזר.
בתאריך 24.06.14 קיבלתי את המכשיר מתיקון חוזר. באופן מיידי הפעלתי את המכשיר על מנת לבדוק האם תוקנה התקלה. נדהמתי לגלות שהתקלה (מיקרופון) לא תוקנה כלל.
בתאריך 24.06.14 שוב יצרתי קשר אם שירות לקוחות של מעבדות סלדון ואמרתי להם שהתקלה (מיקרופון) לא תוקנה והמכשיר עדיין לא עובד. התשובה שקיבלתי מנציגה בשם ראלי " אנחנו נבדוק אם מנהל מעבדה למה התקלה עדיין קיימת ומה ניתן לעשות בנדון".

כמו כן, פניתי לשירות לקוחות של "באג" על מנת לקבל את עזרתם בטיפול בבעיה מול מעבדות סלדון.
הסברתי לנציג של "באג" את כל הסיפור, והתשובה שקיבלתי מנציג הייתה ממש לא עניינית ולא מקצועית.
נאמר לי "שלא ניתן לעשות שום דבר ואני צריך לפתור את הבעיה הנ"ל מול "סלדון" ואם אני רוצה להשתמש במכשיר הנ"ל, אני חייב לשלוח שוב (בפעם השלישית) את המכשיר לתיקון במעבדות סלדון".
כרגע המכשיר נמצא אצלי ועדיין עם תקלה (מיקרופון) שנגרמה ע"י מעבדות סלדון בעת תיקון של תקלה אחרת.

אני ממש לא מוכן לקבל שירות כזה לא ממעבדות סלדון ולא מבאג.
ברצוני לקבל בהקדם הסברים ברורים על ההתנהלות הלקויה שלכם ושל מעבדות סלדון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מכשיר חדש מאותו דגם או שווה ערך. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייה טופלה כבר תגובה:
ניתן לסגור פניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה