פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות למכשירי סלולר הנמכרים ברשת באג נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף במרכז חורב חיפה שנסגר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/05/13 רכשנו מכשיר לבתנו החיילת, אקסטרימר גוי מחנות באג בסניף שהיה אז - ונסגר, במרכז חורב שבחיפה.
לקראת סוף מרץ כבר היו כמה וכמה תקלות ולכשהצליחה ביתי לצאת לחופשת שבת בשעה סבירה בשישי נסענו לסניף חורב שביקש להפנות לתיקון למעבדות סלדון. יש לציין שקיבלנו שירות טוב באו לקחת ממני את המכשיר בכדי לתקנו ומשלא הצליחו בכך אישרו לקחת מכשיר חדש.
ובסביבות אמצא אפריל או מאי ... כנראה ב14/11/14 קיבלנו בסניף מרכז חורב מכשיר מסוג אקסטרימר קיו שציינו שהוא טוב ומתקדם יותר מקודמו.
שמחי לב קיבלנו מכשיר חדש... אלא שכבר ארבי שלושה וחצי ארבעה חודשים החלו התקלות..

ביתי שהיא חיילת לא בכל שבת בבית וכשמגיעה לא פעם זה בשעות מאוחרות ולכשיכולנו ניגשנו עם המכשיר לסניך באג במרכז חורב בשעות הצהריים בשישי וגילינו כי נסגר, בחופשה הבאה שלה שבועיים אחר כך ניגשנו לסניף אחר בחיפה בגראנד קניון שהפנה אותנו לסלדון. כשהשגנו אותם הם טענו שהמכשיר לא באחריות ושמבחינתם עברה שנה מאז רכישת המכשיר הראשון!!!... ??? וזה שהוחלף לנו מכשיר לא ממש עניין אותם. הם הפנמו אותנו בחזרה לרשת באג. ברשת באג ביקשתי לדבר עם גורם בכיר לאחר שאלו דחו אותנו על הסף וגם הוא "התגאה" שקיבלנו למכשיר החדש אחריות לחצי שנה (בלבד!!???)... וזו עברה.. כמובן שנאלצנו עוד כשהמכשיר התקלקל (האקסטרימר קיו ...) כבר לרכוש לחיילת שלנו מכשיר חדש... כמובן מסוג אחר . נכון להיום רכשנו את המכשיר הראשון בבאג (אקסטרימר גוי ב1500 ש"ח בעת מבצע...)
שלא החזיר מעמד עשרה חודשם והוחלף בחדש.. כשה"חדש" ( האקסטרימר קיו) לא החזיק מעמד ארבעה חודשים ובגלל שביתי חיילת שלא תמיד נמצאת בחיפה..וסניך אחד נסגר והאחר או גם הסניף הראשי התחמקו מאחריות מינימאלית סבירה של שנה למכשיר החדש - זה שלא החזיק ארבעה חודשים ומפאת כל הנאמר לא הגענו בזמן האחריות המוזר והמקוצר של חצי שנה לא מוכנים לבדוק ולראות אם ניתן לתקן את המכשיר הגרוע שניתן לנו אלא בתשלום. אותי העניין מקומם שמכשיר סלולרי שעלה 1500 שקלים לא החזיק שנה ולאחר שהחליפו אותו בחדש החדש לא החזיק אפילו חצי שנה ומכיוון שכך אני כלקוח נפגעת ומתרעמת על כך!!! יש לציין שגם אני אדם עסוק ובאג מתחמקים מאחריות וסלדון לבדיקת מכשיר בתשלום אני צריכה לצאת אליהם בשעות העבודה שלי בהם איני יכולה לצאת.

אבקש מאוד את בדיקתכם אם ניתן לעשות כאן איזשהו צדק שלפיו יחזירו לנו את עלות המעכשיר לפחות שלא לדבר על פיצוי על כל עוגמת הנפש וההתרוצצות סביב תיקוני המכשירים או שלפחות יגיעו אלי לקחת את המכשיר ולבדוק ולהתחיייב שהמכשיר יתפקד ולא רק לחצי שנה או שנה.. אם הם יכולים להתחייב ולקחת אחריות לתפקוד המוצר שהם מוכרים???!!! אדגיש בזאת שהמכשיר היה בשימוש רגיל ופחות מכך שכן ביתי כחיילת לא משתמשת כל הזמן עם המכשיר בתפקידה כמדריכת סימולטורים אסור לה להשתמש בסלולר בזמן עבודתה!! ובנוסף היא מאוד אחראית וישרה ולדבריה המכשיר היה בשימוש מועט יחסית ולא נפל וגם לא נפגע בשום דרך שהיא. אודה לטיפולכם המסור ולעדכונכם מה ניתן לעשות בנדון

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה