פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן להחליף פריט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פאוור סנטר נס ציונה כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה אוזניות מהסוג שנכנס לאוזן- כשניסיתי אותן התברר שהן מאוד לא נוחות והאיכות גרועה מאוד (לטעמי).
בבאג אסור להחזיר (מטעמי היגיינה) אוזניות שנפתחו. אולם זה מילכוד: לא ניתן לדעת אם האוזניות טובות ונוחות עד שלא פותחים את האריזה ומודדים, אבל אם פותחים אסור להחליף.... חשוב לציין שהן נקנו תוך הסבר מהמוכר שהן איכותיות ויקרות (200 שח!).
באג מסרבים להחליף או לתת לי זיכוי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או החלפה במוצר אחר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערינו לא ניתן להחזיר מוצר שנפתח וכן בוצע בו שימוש ובפרט אוזניות פנים האוזן וזאת בהתאם למדיניות החזרת מוצרים ברשת העומדת בקנה אחד עם החוק.
חשוב לי להדגיש כי אין אנו מחוייבים שיהיה בסניף תצוגה של כל מוצר ומוצר הנמכר ברשת וכן על הלקוח להפעיל שיקול דעת באם לרכוש את המוצר או לא.
בנוסף לכך ניתן להכנס לפורומים ולבדוק בקורות כמעט על כל מוצר.
תגובה:
לא ניתן לקבל את המוצר חזרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה