פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מודיעין כתובת:
קניון מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/12/14 נכנסתי לבאג לקנות מודם/ראוטר. כיוון שאני לא מבין בדברים האלו הסברתי למוכר מה אני צריך והוא נתן לי המוצר. כשחזרתי הביתה פתחתי האריזה וראיתי שזה היה רק ראוטר ללא מודם. חזרתי לחנות אחרי כשעה ואמרו לי שכיוון שפתחתי המוצר הם לא יכולים להחזיר המוצר והציעו לי לבוא למחרת לדבר עם המנהל. דיברתי עם המנהל והוא טען שהמוכר הציע לי מודם ראוטר ואני בחרתי הראוטר, מה שלא היה ולא נברא, וסירבו להחזיר את המוצר. דיברתי עם השירות לקוחות שבסוף הסכימו לתת לי 85% החזר אך רק זיכוי בחנות ובאותו רגע.
סירבתי להצעה ״המפתה״ ואז המנהל הסביר לי איך אוכל בכל זאת להשתמש במוצר. מאז ניסיתי כמה וכמה פעמיים אך המוצר לא מתאים לצרכים שלי.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בתוספת פיצוי עבור העגמת נפש והזמן המבוזבז פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה