פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר "אקסטרימר וונדר" + השירות שאני קבלתי ברשת באג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני הכל רציתי לשאול – האם יש כאן מישהו שיכול לעזור לי באחת משני מהנושאים (אני כבר אובד עצות):
* האם מישהו יכול לעזור לי לתפעל את המכשיר "אקסטרימר וונדר"?
* כיצד להתמודד מול השירות של רשת "באג"? האם יש עוד אנשים שנתקלו בשירות כזה?

לפני כשבועיים רכשתי את האקסטרימר "WONDER" ברשת באג (סניף רמת אביב),
בתקווה שאוכל לצפות בסדרות\סרטים\יוטיוב דרך הטלויזיה – כפי שהם מבטיחים בפרסום.
שאלתי את המוכרים: האם ידוע לכם על כל סוג של תקלה במכשיר?
התשובה שקבלתי היתה שלילית – "מעולם לא שמענו על שום תקלה".
לאחר הרכישה נדהמתי לגלות שהמכשיר תקול לחלוטין:
* אין אפשרות להתשתש במקלדת (באנדרואיד, כאשר יש צורך במקלדת היא עולה באופן אוטומטי אך לא במקרה הזה לצערי)
* קליטת ה WIFI אינה עולה על 0.5 מגה – ברוב המקרים הרבה פחות. חשוב לציין שבבדיקה שביצעתי למכשירים אחרים המהירות היתה בין 10-40 מגה (10 מגה למכשיר סלולרי שזה הגיוני, 40 מגה בלפטופ).
* כל מספר דקות האקסטרימר היה נתקע, לאחר כשעה הוא נתקע לחלוטין ולא היה ניתן להשתמש בו.
למחרת הגעתי לסניף רמת אביב ודרשתי מהם להחליף את המכשיר או להחזיר לי את הכסף,
מבחינתם החזר כסף כלל לא בא בחשבון ואין על מה לדבר,
הם ניסו לשכנע אותי לקחת את המכשיר למעבדה ואמרו שאסור להם להחליף מכשיר.
כמובן שלא קבלתי את תשובתם והודעתי להם שאינני מסכים לקבל חזרה את המכשיר הנוכחי מכיוון שיש בו יותר מידי באגים ואין ספק שיהיו עוד הרבה תקלות בעתיד.
לאחר מכן, הם שוחחו בטלפון עם מנהל הסניף (אדי), הוא ביקש מהם לבדוק את המכשיר ולהביע את דעתם.
כמובן שלמוכרים אין שמץ של מושג איך לתפעל את המכשיר ומה עושים איתו (מבחינתי זה הזוי שנותנים לאנשים למכור מוצרים שאין להם מושג מה הוא אמור לעשות ואיך).
בשורה התחתונה, חיכיתי 2-3 שעות בחנות עד שהם סוף סוף התחילו להבין מה הם עושים ולאחר מכן הם הודיעו לאדי שאכן המכשיר תקול.

המכשיר הוחלף – אך כפי שאתם מתארים לעצמכם זה לא נגמר כאן.
התקנתי את המכשיר, גם כאן היו מספר באגים ותקלות של תקיעות וכדומה אך יש לי ידע וניסיון במחשבים וידעתי לפתור את התקלות לבד (אני לא מרחם על ילדים ומבוגרים שצריכים להשתמש במכשיר – משימה כלל לא פשוטה). אז איפה הבעיה? שוב ב WIFI , קליטה של 0.5 מגה בלבד! ניסיתי להחליף ראוטר למקרה שאולי ישנה תקלה בצד שני אך לאכזבתי הבנתי ששוב הביאו לי מכשיר תקול.

הפעם כתבתי מכתב זועם לכל הנהלת באג (המייל שלהם רשום באתר "באג" – מנכלים, מנהלים וכו'),
אף אחד לא ממש התייחס למעט אלון וקנין, שהוא מנהל שירותי התמיכה שייאמר לזכותו התקשר אלי.
הסברתי לו את הבעיות והוא ענה שלא נשמע לו הגיוני שה WIFI כל כך איטי אבל הוא אינו מכיר את המוצר (שתבינו, רשת באג היא הייבואנית של המוצר ומנהל התמיכה אינו מכיר את המוצר ומגבלות המוצר – אז איך אפשר לבוא בטענות למנהל חנות ומוכרים לא שירותים?)

הוא אמר לי להביא את המכשיר לתיקון במעבדה – בהתחלה סירבתי מכיוון שאינני חושב שאדם שרכש מוצר חדש מהחנות צריך לקחת אותו למעבדה, צריך להביא מכשיר חדש או להחזיר את הכסף ובנוסף מדוע מדוע אין לי עם מי להיוועץ בבאג? זאת האחריות שהם מספקים? מדוע הם לא בדקו את המכשיר? אלון וקנין לא ממש ידע איך לענות על השאלות וגמגם כמה משפטים כגון: המכשיר חייב לעבוד מהר יותר, אבל ה WIFI שלא אינו מהיר כמו לפטופ. אמרתי לו שעם מכשיר סלולרי סיני המהירות אינטרנט שלי בבית היא 10 מגה! האם הגיוני שבמכשיר אקסטרימר שגדול ממכשיר סלולרי פה 4-5 המהירות תהיה רק 0.5 מגה? כמובן שלא היה לו שמץ של מושג הרי אף אחד לא באמת יודע מה המגבלות של המכשיר.

סיכום השיחה בינינו היה שאקח את המכשיר למעבדה והוא יבדוק זאת באופן אישי איתם.
לאחר מספר רציתי לדעת מה הסטטוס, שלחתי לאלון מייל והוא לא ענה, שוב, עברו יום, יומיים ושוב שלחתי אליו אימייל. גם כיתבתי את מנהל המעבדה של באג חיים קפוזה ולא קבלתי תגובה.

פתאום אתמול אני מקבל טלפון מאדי – מנהל הסניף של קניון רמת אביב :
תיקנו לך את המכשיר – החליפו לך ספק כח (כן, זוהי אינה טעות. החליפו לי את ספק הכח).
טוב – שאלתי אותו, האם אתה מתחייב שהמכשיר עובד? הוא ענה: כן, מתחייב על כך.
שוב, התקנתי ואיזו הפתעה, מהירות האינטרנט במקרה הטוב היא 0.5 מגה! מפתיע, הרי החליפו ספק כח – איך מהירות האינטרנט לא 40 מגה?!(בציניות).

התקשרתי אליו ושאלתי אותו: אתה לא מתבייש למכור לי כזה מוצר בעייתי? הוא ענה: זה לא אני מוכר לך, זאת רשת באג. למרות שאני מכרתי לך אני אחראי על זה רק בעקיפין ולא באופן ישיר ואתה לא צריך לפנות אלי וכו וכו (לא אכתוב פה את כל השיחה ההזויה שלא תשתעממו– היא אצלי מוקלטת ואני מבטיח לכם שאדי אינו אדם שקרוב להיות שירותי ולא הייתם רוצים שהוא יהיה איש התמיכה שלכם).

בקיצור, החזרתי לסניף את המוצר דרשתי לקבל את הכסף בחזרה,
המוכר אמר לי שאין שום אפשרות להחזיר כסף בבאג (ייאמר לזכותו שהוא אפילו הרגיש לא נעים – שמחתי שיש מישהו בסניף שמצליח להזדהות עם כאב הלקוח).
אמרתי לו שיידבר מיד עם אדי, הוא התקשר ואדי אמר שיבדוק את המוצר,
האמת שמיהרתי אז לא היה לי זמן להמשיך להתווכח,
אני עוד מחכה לראות מה תהיה התוצאה.

לסיכום: נדהמתי לגלות שרשת באג מוכרת מכשירים שאין להם מושג איך לספק להם תמיכה והדבר שהכי הפתיע אותי זאת התמיכה הלקויה בלקוחות – פשוט זלזול.
מרתיח אותי שהוצאתי 730 שקלים ועדיין אין לי מכשיר עובד.
– רשת באג מוכרים את "האקסטרימר וונדר" ב- 730 שקלים, גיליתי שיש מכשירים בשוק עם ביקורות מדהימות כמו ה G BOX ועוד הנמכרים רק במאה דולר ב EBAY !
אומרים שמי שקונה בזול משלם ביותר, ברשת באג זה מי שמשלם יותר נדפק יותר.

בברכה,
אור
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה