פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד תקלה ללא תיקון נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מס פניה 925309696 ב דל ישראל שירות לקוחות
11.05.15 פעם ראשונה פניתי אליהם כש היתקלקל לי המחשב היה חסר להם חלקים. יש בעיה במחשב של המסך טאץ לא תקין ולא היה להם את החלק אמרו לי להמתין יזמינו מחול חכיתי 3 פעמים בא אליי טכנאי עם חלק לא נכון אחר כך נודע לי שלא מייצרים יותר את החלק היציעו לי להחליף את המחשב במחשב מתוקן אחר סירבתי ואמרו לי שיזמינו לי מחשב חדש פנייה שלישית תאריך 16.02.16 בתאריך 16.03.16 תאריך בקשה להחלפה אישרו את החלפה ואמרו לי 40 יום תקבל מחשב היום אנו כבר ב 19.05.2016 ואחרי שדיברתי היום אם רבקה מבאג היא אמרה לי בערך עוד 20 יום לא מוכן לחכות יותראני ממתין בסבלונת כבבר שנה בינתיים רכשתי מחשב אחר אני מתכנת אתרים מחשב זה פרנסה שלי היחידה ונדרשתי לרכוש מחשב אחר מיד 2 ב 1500 שקל והזמני הפך להיות כבר קבוע שנה הם מורחים את הזמן מדברים בזלזול ולא נותנים פתרון הולם ביצעתי אליהם קרוב ל 50 שיחות סה"כ הכל גם לדל ישראל וגם לבאג והיום ביקשתי שיחזירו לי את הכסף או שיתנו לי מחשב אחר לחלופין והם סירבו במפורש אמרו לי שאני ימתין אייל מנהל שירות לקוחות מטפל בנושא.



בזבוז זמן רכישה של מחשב אחר סוג הנזק :
קבלת מחשב חדש במיידי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה