פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע, אי כיבוד חוזה אחריות, ועובדים מזלזלים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יום חמישי 8.7.2016 הגעתי לבאג על מנת לתקן את המסך בMEIZU MX4 שלי (פעם שנייה בכמה חודשים).
הגעתי לסניף כפר סבא ושם הציעו לי שני אפשרויות, למסור אותו בסניף ולחכות עד עשרה ימי עסקים, או לנסוע להרצליה ושם יתקנו לי אותו תך ארבע שעות.
הגעתי להרצליה ושם הטכנאי סירב לתקן אותו אמר שזה לא באחריות (למרות שהסברתי לו שזו בעיה חוזרת וזה כבר תוקן במסגרת האחריות וכו).
התייאשתי ממנו, ופשוט שלחתי את זה למעבדה הראשית.
פניתי לבאג באותו יום ורציתי להבין למה נסעתי להרצליה לחינם, וציפיתי גם לטיפול מהיר יותר משבועיים לתיקון מסך בשל התקרית.
בעשירי לחודש שלחו לי הודעה שיחזרו אליי בסיום הבירור בנושא. עד היום אף אחד לא חזר אליי, שלחתי 3 הודעות במשך השבוע וחצי האחרון בתקווה לקבל תשובה, אבל פשוט מתעלמים מההודעות, מסתכלים ולא עונים.
לאחר פרסום הודעה נוספת על דף החברה בפייסבוק, שוב פעם פנו אליי בפייסבוק, בקשו את הטלפון ושוב אף אחד לא חזר אליי.
המכשיר חזר לסניף הרצליה אף על פי שבקשתי שיחזור לכפר סבא מה שהצריך אותי לחזור במיוחד להרצליה, שוב.
חברה שלי הגיע לסניף והמכשיר שלקחתי לתיקון חזר בצבע אפור, חברה שלי התקשרה אליי, ודברתי עם אדם שהגדיר עצמו כמנהל הסניף אף על פי שאינו היה מוכן להזדהות. הסברתי לו שאיני מעוניין במכשיר בצבע הזה ואני רכשתי מכשיר לבן (למרות ששאלו אותי כבר בטלפון, ואמרתי להם בפירוש שאיני רוצה אפור), הכנסתי מכשיר לבן ומעוניין לקבל בחזרה מכשיר לבן. באג מסרבים להחליף אותו חזרה ללבן בטענה שאין יותר מכשירים לבנים, לא מוכנים לבטל את העסקה, או להציע חלופה.

זלזול כזה בלקוח לא חוויתי מימי, שירות לקוחות לא קיים, ואפילו כיבוד חוזה אחריות אתם לא מוכנים לקחת על עצמכם. גם ביחס לשירות הישראלי הנוראי, הם כמה רמות מתחת
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבאת פלאפון חלופי או ביטול עסקה והחזרת הכסף פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה