פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסכת התעללות בבאג ברעננה ובשרות לקוחות באג שלא נגמרת נושא התלונה:
יאסו אסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה קניון רננים כתובת:
באג בקניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה התחיל ככה:

זה המכתב ששלחתי להם בהתחלה:

בס"ד 1.9.2006




לכבוד

שירות לקוחות

באג מולטיסיסטם בע"מ




א.ג.נ




הנדון: ביטול עסקה.




שלום רב, בתאריך 10.8.06 נכנסתי לסניף באג בקניון רננים ובררתי לגבי מחשב נייד שישמש אותי לצרכיי לימודי והן לשעות הפנאי. המוכר ג'ס אמר לי שהמחשב מדגם LG – M1 – 3DUDO שעליו התעניינתי יעבדו המשחקים הכי חדישים כמו קוואק 4 וכדומה.

בתאריך 15.8.06 נכנסתי שוב לסניף באג ברננים לקנות את המחשב הנייד שעליו התעניינתי לפני מספר ימים.

למחרת כשקיבלתי את המחשב הנייד שהזמנתי גיליתי לתדהמתי שמשחקים כמו קוואק 4 וכדומה לא עובדים בצורה מושלמת כמו שנאמר לי ע"י המוכר ג'ס.

למחרת התקשרתי לסניף באג ברננים ודיברתי עם המנהל גיימס על הבעיה שנוצרה עם המחשב (המשחקים לא עובדים בצורה מושלמת כמו שנאמר לי ע"י המוכר ג'ס). המנהל גיימס אמר לי להביא את המחשב כדי לסדר את ההגדרות של הכרטיס הגרפי (כי אין סיבה שמשחקים כמו קוואק 4 לא יעבדו על המחשב הנייד בצורה מושלמת).

כשהגעתי לחנות המנהל גיימס לא היה אז המוכר ג'ס התקשר למנהל גיימס שאמר לו לשים במחשב כרטיס זיכרון של 1 גיגה כדי שהמשחקים כגון קוואק 4 יעבדו בצורה מושלמת כמו שהובטח. המוכר ג'ס הוסיף כרטיס זיכרון של 512 מגה. לאחר שג'ס הוסיף זיכרון למחשב ניסינו להפעיל את המשחק קוואק 4 אך המשחק לא עבד בצורה מושלמת כמו שהובטח.

לאחר מספר שעות באתי שוב לסניף באג ברננים והמנהל גיימס בדק את המחשב בערך כשעתיים ואז נוכח לדעת שהמחשב אכן לא מותאם להפעלת משחקי מחשב כגון קווק 4. בקשתי מהמנהל גיימס לבטל את העיסקה מכיוון שהמחשב לא ענה על הצרכים שלמענם רכשתי את המחשב. הוצא לי מחשב נייח שמתאים למשחקי מחשב.

לאחר 8 ימים קבלתי את המחשב הנייח עם תוספות עקב אי עמידה בזמן ההספקה שהובטח.

כשקבלתי את המחשב גיליתי לתדהמתי שהמפרט של המחשב שקבלתי לא תואם את המפרט של המחשב שהזמנתי ( לפי החשבונית הייתי אמור לקבל לוח אינטל 975 XLKR ובפועל קבלתי לוח מדגם 965).


התקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם נציג מהשירות שהבטיח לטפל בעניין אך עד היום אף אחד לא חזר אלי ובנוסף התקשרתי להנהלת באג ודיברתי עם האחראי על מכירות מחשבים שהבטיח לטפל בעניין אך גם הוא לא חזר אלי עד היום.

לאחר שלא קבלתי כל תשובה משירות הלקוחות ומהנהלת באג הגעתי לסניף במרננים בתאריך 31.8.06 ובקשתי לבטל את העיסקה כי הרגשתי מרומה פעמיים.

המוכר דרור לקח את המחשב למחסן והחתים אותי על טופס בדיקה במעבדה לאחר מכן התברר לי שהמחשב יילקח למעבדות מייקרוסופט לשם אימות רישיונות וינדוס כששאלתי מה קשור אימות רישיונות וינדוס לאי התאמה של המפרט שסופק נאמר לי ע"י המוכר דרור שקודם כל הם בודקים את חוקיות הוינדוס ורק אח"כ יוכלו לאמת את המפרט שסופק בפועל למה שמופיע בחשבונית.

בקשתי לקבל חזרה את המחשב כדי ללכת איתו למעבדות באג בהרצליה אך המוכר דרור סירב לתת לי את המחשב שרכשתי בטענה שרק המנהל גיימס יכול לאשר את קבלת המחשב.

לאחר כשעה חזרתי לחנות והמנהל גיימס סירב לתת לי את המחשב והציב לי 3 עובדות. חתימה על אחד משלושת המכתבים הבאים: שאני חותם בזאת שלמחשב אין כל בעיה ושאני יותר לא מגיע לקבלת שירות אצל חנות באג ברננים.

או שאני חותם על מכתב שהוא מביא לי את המחשב לפי המפרט שמופיע בקבלה (לוח 975).

או שאני חותם על מכתב שהמחשב יגיע למעבדות מייקרוסופט לשם בדיקת רישיונות.

בקשתי לשלוח את המכתבים בפקס להתייעצות לפני שאני חותם על אחד מהמכתבים המנהל גיימס כעס וסירב בתוקף לבקשתי.

המנהל גיימס החל לאיים עלי שאין לו זמן בשבילי ושאני יחליט מהר בנוסף לכך המוכרים ששמם ג'ס ודרור התנהגו אלי בזלזול מחפיר חשתי עויינות מצידם ומצד המנהל ויצאתי מהחנות ושכחתי את כל המסמכים על שולחן המנהל חזרתי מיד כשגיליתי ששכחתי את הקבלות וכשביקשתי לקבלם המוכרים לא התייחסו לבקשתי והמשיכו לזלזל לבסוף המוכר דרור התקשר לגיימס לשאול איפה נמצאת הקבלה המוכר דרור הביא לי את הקבלה והוסיף בכתב ידו את מה שהמנהל גיימס הכתיב לו דרך הטלפון בתחתית הקבלה שאני מאשר שהמחשב נשאר בבעלות באג משום שלא חתמתי על אחת משלושת המכתבים שגיימס רצה שאחתום.

דיברתי עם שירות הלקוחות וספרתי להם על המקרה אך הם אמרו שאין ביכולתם לעזור. הרגשתי חוסר אונים ופניתי לידיד טוב שלי ובקשתי את עזרתו.

הידיד שלי דיבר עם מנכ"ל באג והבטיח לבדוק את העניין ולדבר עם המנהל גיימס.

לאחר כחצי שעה חזר גיימס לידיד שלי והודיע לו על החלטת המנכ"ל.

המנכ"ל הסכים לעשות ביטול עיסקה על המחשב הנייח ללא המסך המקלדת והעכבר או לספק לי את המחשב לפי המפרט שמופיע בקבלה.

בקשתי לעשות ביטול עסקה על המחשב גימס הוריד לי 5 % על ביטול העסקה. אך את המסך חישב לפי העלות המקורית כאילו שלא קניתי מחשב.

ולאחר מכן החל לפגוע בי ולהתנהג אלי בגסות ולהטיח בי אמירות כמו " למה קנית את המחשב פה ולא במקום אחר ושאין לנו כוח אליך אנחנו מותשים ממך ורוצים שכבר תעוף מפה". נורא נפגעתי מהיחס המזלזל גיימס ראה שאני לא ממש מבין איך מתבצע הביטול עסקה ודיבר אלי בגסות ובהתנשאות.

עקב החוויה המשפילה והמבישה מצד עובדי הסניף והמנהל אבקש לאשר לי ביטול עסקה מלאה על המחשב והמסך. כמו כן אני דורש פיצוי הולם על עוגמת הנפש והחוויה המשפילה שעברתי במשך קרוב ל 6 שעות בבאג בסניף רננים כדי לקבל את מה שהגיע לי מלכתחילה.




אודה לכם מאוד על הטיפול המהיר בעניין.










העתקים




עופר מורן - מנכ"ל באג

אמון הציבור
................

זה המכתב שקבלתי מהם:

לכבוד מר אסף יאסו




הנדון: מכתבך להנהלת רשת באג

בהמשך לפנייתך להנהלת הרשת, נערך בירור מול כל הגורמים המעורבים במקרה. מבדיקתנו עולים הממצאים הבאים:



1. ‏בתיחלת חודש אוגוסט ביקשת לרכוש מחשב נייד דגם M1‏, וזאת ‏לאחר שביקרת לדבריך בחנויות באזור ולאחר שבצעת סקר שוק. במעמד הרכישה נטען בפניך כי רוב המשחקים עובדים על המחשב ולא "כל המשחקים" כפי אתה מציין.

2. קוואק 4 הנו משחק המותאם למחשב נייח, מדובר במשחק בעל במפרט טכני מאוד גבוהה. מעולם לא צויין על ידך כי הנך מעוניין להתקין את המשחק הזה במחשב הנייד שרכשת בחנות.

3. אף על פי כן, רשת באג החליטה להחליף את המחשב הנייד במחשב נייח , עם מפרט טכני חזק שיאפשר להעלות משחקים ברמה של קוואק 4, וזאת רק על מנת לשמר אותך כלקוח של הרשת.

4. למותר לציין כי עובדי החנות השקיעו בך זמן, ועשו כמיטב יכולתם על מנת לשרת אותך כראוי. צר לנו אם התרשמת אחרת.

5. המחשב סופק לך באחור של 24 שעות, מאחר שהיה חוסר בארץ במעבד 3.0GHZ ‏שהזמנת, ולכן פיצינו אותך בשדרוגים יפים מאוד (כגון: זיכרון מהיר, מעבד חזק ודיסק קשיח גדול יותר(

6. במעמד האספקה הוצג בפניך את השידרוגים והשינויים שבוצעו במחשב.

7. נוסיף כי לא רכשת מערכת הפעלה ברשת באג, ובשל כך הוחלט שלא להתקין את המערכת ההפעלה.

8. לידיעתך: אסור על פי חוק להתקין מערכת הפעלה שאיננה מקורית, המתקין מערכת הפעלה פיראטית עובר על החוק וכן צפוי לעונשים כבדים. עובדי הרשת יכולים להתקין מערכת הפעלה רק כאשר מצוג תקליטור ומספר רישיון חוקי של מייקרוסופט.

9. - 31/08/06 הלקוח הגיע עם המחשב בכדי להזדכות . זיכינו אותך - אולם קוזזו מעסקת המחשב 5% (דמי ביטול)

בברכה,

ג'וסלין הטלי

מנהלת שירות לקוחות

רשת באג




-Original Message-

From: רננים

Sent: Tuesday, September 05, 2006 3:30 PM

To: jocelyne

Subject: RE: ‏לטיפולך bg-10028



אני לא רוצה לשמוע יותר על הלקוח הזה!

-Original Message-

From: גוסלין‎

Sent: Tuesday, September 05, 2006 2:58 PM

To: Bug Support אמיר מודן רננים

Subject: RE: לטיפולך‎ bg-10028

ג'יימס שלום,



בלא התייחסותך לא נוכל לטפל בלקוח.

-Original Message-

From: Bug Support [mailto:[email protected]]

Sent: Tuesday, September 05, 2006 2:09 PM

To: אמיר מודן גוסלין

Subject: לטיפולך‎ bg-10028



שם לקוח : יאסו אסף

טלפון לקוח : 0542298303

טלפון נוסף :

************************ פרטי המוצר ************************************

:סניף

:מוצר

: דגם

***************************************************************************

************************תיעוד השיחה***************************************

מעוניין שמנהלת שרות הלקוחות תחזור בדחיפות. שלח בעבר פקס ואיימל תלונה. ועדיין לא קבל תשובה. בנוגע לשתי עסקאות שהובטחו לו בפועל קיבל משהו אחר. כל הפרטים מפורטים במכתבי התלונה.

**********************************************
סוף.
____________________________

נ.ב
הם לבסוף אישרו לי את הביטול עיסקה של המחשב כולל המסך.
אבל את כספי עדיין לא ראיתי למרות שהייתי אמור לקבל אותו בתאריך 13.9.06
כשאני מצלצל לגסלין ושואל מה קורה עם הכסף שלי היא עונה
שהיא לא אחראית על הנושא של הצקים ושאני אצלצל להנהלת חשבונות, בהנהלת חשבונות לא עונים.
היא לא מאמינה לי שהם פדו את הצק שלי למרות שיש לי הוכחה מהבנק שהם כן פדו.
לפעמים כשאני מנסה לצלצל לגסלין היא שומעת שזה אני ומנתקת.
אני לא יודע מה לעשות כי הם פדו כבר צק אחד בסכ 566 שקלים והם הבטיחו לי שהם לא יפדו ולמרות זאת הם פדו, הם לא נותנים לי את הצקים.
את הצקים של המחשב בלי המסך הייתי אמור לקבל ב
סוג הנזק בנוסף: עוגמת נפש,עלבון, סוג הנזק :
מבקש את כספי חזרה,ואם לא אקבל אותו מהם אני פונה לב פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה