פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אחרי קניה לקוי ומטעה של חברת באג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון חיפה כתובת:
קריון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מחשב כף יד משל חברת HP בסניף קריון בקרית ביאליק ,במעמד הרכישה המוכרת אמרה כי אם תהייה בעיה כל שהיא תחזרו אלי ואני אטפל בבעיה , היום לאחר כחודש וחצי מאז הרכישה באתי עם בעיה במוצר ואז התחילה המוכרת לומר כי עלי לפנות לחברת HP באזורי (חיפה-קריות ) ללא נתינת מקום ואו ציון מקום מושב של נציגות HP בחיפה , מוכר נוסף שהיה בחנות הפגין זילזול מופגן ואמר מה אתה רוצה שהיא תעשה ? והמשיך לגחך
כעת יש לי בעיה כאשר מחשב הכף יד מושבת .
אני לא חושב כי עלי לקחת יום חופש כדי לטפל ולהגיע למשרדי HP כדי שהם יטפלו בי , אם כך המצב הייתי רוכש את המוצר שם ולא בחנות של באג !!
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול הוגן בתיקון מכשיר הכף יד התקול פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה