|
|
|
|
|
|
שירות אחרי קניה לקוי ומטעה של חברת באג |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון חיפה |
כתובת: |
קריון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מחשב כף יד משל חברת HP בסניף קריון בקרית ביאליק ,במעמד הרכישה המוכרת אמרה כי אם תהייה בעיה כל שהיא תחזרו אלי ואני אטפל בבעיה , היום לאחר כחודש וחצי מאז הרכישה באתי עם בעיה במוצר ואז התחילה המוכרת לומר כי עלי לפנות לחברת HP באזורי (חיפה-קריות ) ללא נתינת מקום ואו ציון מקום מושב של נציגות HP בחיפה , מוכר נוסף שהיה בחנות הפגין זילזול מופגן ואמר מה אתה רוצה שהיא תעשה ? והמשיך לגחך
כעת יש לי בעיה כאשר מחשב הכף יד מושבת .
אני לא חושב כי עלי לקחת יום חופש כדי לטפל ולהגיע למשרדי HP כדי שהם יטפלו בי , אם כך המצב הייתי רוכש את המוצר שם ולא בחנות של באג !!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול הוגן בתיקון מכשיר הכף יד התקול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|