פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות ללקוח< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
באג- לידי פניות הציבור
באמצעות פקס: 03-5212236



הנדון: מתן שירות ללקוח
א.נ.

בתאריך 21/11/2006 רכשתי בקניון רמת אביב ברשת באג מחשב נייד של חברת יבמ , במבצע שבשיתוף לאומי –קארד חברת כרטיסי אשראי.
כאשר הגעתי לביתי גיליתי שהמחשב פגום,לאחר יומיים הגעתי אל החנות שרכשתי את המוצר ונאמר לי שהם לא אחראים על המוצר ועלי לנסוע אל המעבדה של חברת יבמ בגבעת שמואל.
לאחר שחזרתי הביתה התקשרתי אל מוקד שירות הלקוחות ונאמר לי לחזור שנית אל הסניף על מנת שהם בעצמם ישלחו את המוצר הפגום.
ב3/12 נשלח המוצר אל מעבדות יבמ, כאשר נאמר לי שהמחשב יוחזר אלי לאחר שבוע וחצי.
ב- 14/12 התקשרתי אל מעבדות חברת יבמ ונאמר לי שהמחשב כלל וכלל לא הגיע אל המעבדה,בנוסף נאמר לי שיש לי אחריות עד בית הלקוח פרט שלא הוזכר בעת רכישת המחשב,אני רואה זאת בחומרה רבה היות שלא הוזכר פרט זה ע"פ אמות המידה של גילוי נאות,כאשר פניתי אל הסניף בקניון רמת אביב נאמר לי שהיה עלי לקרוא זאת בחוברת המצורפת.
ובאותו יום נאמר לי שהמחשב הגיע אל המעבדה של חברת יבמ.
אך להפתעתי הלא רבה ב-17/12 התקשרתי שוב למעבדה של חברת יבמ
ונאמר לי שהמחשב כלל וכלל לא הגיע.
שהתקשרתי אל הסניף ברמת אביב ג' הופתעו שאף נציג לא חזר אלי
ואמרו שיחזרו אלי עוד 10 דקות.("אני עדיין ממתינה.....")
באותו יום התקשרתי אל שירות הלקוחות של חברת באג על מנת לבטל את העסקה, הם שמעו את דברי ואמרו שיחזרו אלי עם תשובה תוך 48 שעות
עד עצם כתיבת מכתב זה אף אחד עוד לא חזר אלי והנני ממשיכה לשלם על מוצר חדש שרכשתי ועוד לא השתמשתי בו.
אני רואה במקרה זה מחדל בירידה עקבית ברמת השירות של חברת באג.
אני מאוד מאוכזבת מהיחס שאותו אני מקבלת.
אני פונה אל החברה על מנת שתבוטל העסקה,ומשוכנעת שחברת באג תשמר את לקוחותיה הנאמנים בעדן של תחרות מול החברות השונות,ובנוסף מקווה שהשירות יהיה יעיל בהמשך.

בתודה
לילך קדמיאל
054-7967897


כספי סוג הנזק :
בטול עסקה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות רשת באג שם ותפקיד:
מדובר במחשב נייד שנרכש בסוף חודש נובמבר 2006. למחשב הזה מצורפת אחריות היצרן, היא חברת IBM. הלקוח החליט לפנות לרשת באג, ששלחה את המחשב לחברת IBM
המחשב תוקן והוחזר ללקוח.
תגובה:
הלקוח קיבל את המחשב מתוקן, וכן קיבל מתנה מרשת באג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה