פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה באיחור של יותר מחודש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא \ קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/11/2006 (יום שישי) נכנסתי לסניף באג והזמנתי 2 ג'יסטיקים אלחוטיים של לוג'יטק.

כיוון שידעתי שמוצר זה חסר בכל חנויות המחשבים אליהם פניתי ואמרו שההספקה תיהיה תוך חודש שאלתי את המוכר האם קיימים אצלהם במלאי הוא בדק ואמר שהם אכן קיימים (5 מכשירים) רק הם נמצאים בסניפים אחרים ויקח 3-4 ימים עד שיגיעו.

זו הסיבה היחידה שרכשתי אצלהם. לאחר כמעט שבוע (יום רביעי) אני מתקשר לסניף והם אומרים שהדיין לא הגיעו אבל צריך להגיע רכב יותר מאוחר ואולי זה שם הם יחזרו אלי, כמובן שזה לא הגיע והם גם לא חזרו אלי, התקשרתי שוב יום למחרת והוא טען שזה לא היה במשלוח כנראה בתחילת שבוע הבא הוא יעדכן אותי ברגע שזה יגיע.
התקשרתי שוב שבוע אחרי ביום שלישי לאחר שראיתי שהם לא חוזרים אלי והוא סחב אותי "זה עדיין לא הגיע אולי לקרת סוף שבוע, נחזור אליך כאשר זה יגיע" בסוף שבוע התקשרתי שוב ואז הם טענו שאין להם במלאי ופשוט לא עדכנו את המחשב והם צריכים להזמין מהיבואן וזה יקח שבועיים, נשאלתי האם ברצוני להמתין או לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי חזרה כמובן שכבר לא היה טעם לבטל את ההזמנה אז הסכמתי להמתין (מה שלא עושה את כל העיקוב הזה בסדר) והכי גרוע שגם זה היה באיחור של יותר משבוע (הגיע לאחר 3 שבועות כמעט).
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לאור כל הזמן והשיחות שביזבזתי אני מבקש הנחה כספית של 50 ש"ח על כל ג'יסטיק. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה