פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטען USB שהתפוצץ נושא התלונה:
ש עודד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצורף מכתב שנשלח לפני 5 ימים - עד כה לא התקבלה תגובה, למרות 4 פניות למוקד השירות שכולם נענו ב "אני אעביר את הפניה שלך" או "אני אבדוק האם יכולים לענות לך בהקדם"
====================================
לכבוד
גב' ג'וסלין
מנהלת שירות לקוחות
BUG
באמצעות פקס: (03) 5212236

שלום רב,

בתאריך 21 אוגוסט 2006, רכשנו אצלכם, בחנות בקניון איילון בר"ג מתאם מתח לחיבור כבל USB (מצורפת חשבונית).
המתאם היה בשימוש אצל בתי במשך כחצי שנה ועבד כראוי.
לפני יומיים, תוך כדי שימוש שיגרתי, בתי הכניסה את המתאם לשקע החשמל ולתדהמתה – המתאם התפוצץ בידיה, תוך שהיא נשארת המומה, מופתעת וחרדה. למרבה המזל, לא נגרם הפעם נזק פיסי, אך כפי שאתם יכולים להבין - נותרה בנו תחושה קשה מאוד ועוגמת נפש רבה. מאחר והחלטנו בזמנו לרכוש את המתאם אצלכם - רשת שחרטה על דגלה שרות מצוין ואיכות מוצריה, הסכמנו בזמנו לשלם מעט יותר מהצעות אחרות שהיו בידינו, וזאת – על מנת לקבל את הגיבוי מכם במידה ותקרה תקלה במוצר.
לדאבוננו הרב, התבדינו וגיבוי זה לא התקיים כפי שיתואר להלן:
היום, 17 פברואר, הגענו שוב לחנות בקניון ר"ג וביקשנו שהמתאם שהתפוצץ – יוחלף באחר. מנהל המשמרת התורן, מר אלי לוי, שנראה משום מה נבוך מבקשתנו "התמוהה" ביקש לראות "הוכחות". הסברנו לו שחלקי הפלסטיק השרופים שנותרו מהמתאם – הושלכו לאשפה. תגובתו הייתה: "התפוצץ, אז התפוצץ – מה אני יכול לעשות??" תוך כדי משיכה תמוהה בכתפיו.
ביקשנו לדעת האם זו המדיניות הרשמית של חברתכם, ונענינו שכן: "אם המתאם לא היה עובד, אז היינו מחליפים, אבל אם התפוצץ – אין מה לעשות".
מאחר ובתי חיילת המשרתת רחוק מן הבית וזקוקה למתאם, רכשנו מתאם חדש (מצ"ב חשבונית) לשימושה ומר לוי הפנה אותנו לשירות הלקוחות שלכם, תוך שהוא מדגיש, כי מכר כבר מאות מתאמים כאלו ולא קיבל אף תלונה עד היום (מה שאינו רלוונטי כלל לגבי). בנוסף, התקשר מר לוי לאדם שזהותו לא ברורה וביקש לדעת בטלפון האם פעל באופן נכון כלפי הלקוחות (אנחנו). גם לאחר שיחת הטלפון, נותרה תשובתו בעינה.


אבקשכם לבדוק את הנושא ולהודיעני בהקדם:
1) האם אכן, מדיניות חברתכם היא "אם מוצר שנקנה אצלנו לא עובד – נחליף לך, אבל אם התפוצץ לך ביד – בעיה שלך"?
2) האם מקובלת עליכם תגובתו של מר לוי, שעל פי דבריו היה המנהל התורן ("מאחר ומנהל החנות לא נמצא")?
3) במידה ואין זו מדיניותכם הרשמית, אבקשכם, לכל הפחות לזכות אותי במחיר המתאם לאלתר.

למותר לציין כי אנו רואים באירוע זה מקרה חמור ביותר, שהיה עלול להסתיים באסון כבד. חמור מזה אף שבעתיים – חוסר הנכונות שלכם לעמוד מאחורי המוצרים שאתם מוכרים ולקחת עליהם אחריות. אין לי ספק שניתן היה להתנהל אחרת במקרה זה ואשמח באם תודיעוני בהקדם מה בכוונתכם לעשות על מנת להותיר אותנו שבעי רצון.

בברכה,
עודד ש.
סיכון פיזי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הלקוח טופל לשביעות רצונו המלאה לפני כשבוע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה