פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ופיתוי לקנייה באמצעות שקרים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-5.1.07 רכשתי מחשב נייד של HP מחברת באג (סניף קניון הנגב- באר שבע).
המחשב שקיבלתי היה תקול (המקלדת היתה עקומה, תחילה חשבנו שזה מקלדת ארגונומית אך התברר שלא) ונשלח לתיקון.
בנוסף במעמד הרכישה נאמר לי שאני אקבל שדרוג לויסטה בעלות משלוח של 30-40 ש"ח. והנה הויסטה יצאה לשוק ועלות המשלוח עומדת על 55 דולר (יחי ההבדל הקטן).
פנינו לחנות בה רכשנו ואכן הנציג הודה שאמר לנו מחיר שגוי וטען שהוא פונה לשירות הלקוחות. עובר למעלה משבוע ולא חוזרים אלי. המחשב חזר מתיקון אז הלכתי להביאו ושאלתי שוב על מענה לויסטה. נאמר לי שיתנו לי זיכוי על סך 120 שח ברשת באג. ציינתי שמענה שכזה לא מקובל עלי שכן שיקרו לי במעמד המכירה וארצה פיצוי הולם אם לא בגובה השקר אז לפחות בכסף אמיתי. ענה לי הנציג שיחזרו אלי מחר עם פתרון אחר. כמובן שלא חזרו.
פניתי אני לשירות הלקוחות והצגתי את הבעייה, מנהל חזר אלי. המנהל בשיא חוצפתו אמר לי שהמחירים התעדכנו וכשרכשתי את המחשב המחיר אכן עמד על 30 שח. יש לציין שהויסטה לא יצאה לשוק כשרכשתי אותו. לאחר ויכוח לגבי הנתונים המנהל ציין שאם יש לי השגות אני צריכה לפנות לHP (מה קשורים HP???) וניתק לי את הטלפון בפנים.
אציין שפניתי לHP ומעולם המשלוח לויסטה לא עלה 30-40 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה