פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר תקול-חוסר שרות וטרטור לקוח נושא התלונה:
זיבלי ויספלד יעל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.2.07 רכשתי דיסק קשיח 320GB מ-BUG הוד השרון.לאחר ההתקנה היתגלה הדיסק כתקול בפניה ל-באג אושרה התקלה ונאמר לי שהדיסק יועבר למעבדת באג בהרצליה באותו היום 13.3.07.על תעודת המישלוח 135200220 אפילו צויין דחוף!!! להפתעתי יום ראשון ה-18.3.07, 5 ימים לאחר מסירת הדיסק לבדיקה היתברר לי שדיסק מעולם לא נישלח למעבבדה בהרצליה!!!מיותר לציין שעבודתי ניפגעה שלא לדבר על הזמן המבוזבז על טלפונים לסניפים השונים של באג כולל הסניף הראשי של באג ועדין אין לי תאריך אספקה לדיסק למרות הדחיפות! גועל נפש של שרות.רוצה את כספי חזרה כדי לקנות במקום אחר.
החזר כספי! לא זיכוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה